![]() |
De 3e Paddock Live Quiz 2007.
De Paddock Live Quiz 2007.
Wanneer: 3 Februari 2007 Waar: In Themacafe Wheels te Zolder Deelname prijs: €5 per persoon Clubleden De Paddock vzw gratis Teams van 4 personen Inschrijvingstafel open vanaf 19.00 uur Aanvang quiz: 20.00 uur Inschrijven? Mail naar quiz@depaddock.eu Vermeld teamnaam en contactpersoon Reglement: http://www.depaddock.eu/quiz/ |
Wij komen uiteraard onze titel verdedigen. ;)
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Eidelijk we waren bang dat het niet meer doorging
Schrijf zoals de vorigge jaren al maar 2 ploegen in voor de MARC GOOSSENS FANCLUB Wij zijn paraat!!!:applaus: |
De Firefighters van Hasselt zullen aanwezig zijn met 3 pompiers en de knapste kop van Nederland!!!
Tot dan. :bye: |
Quote:
|
Het zou maar erg zijn als ik er dit jaar niet zou bij zijn.
|
Ik zal er ook bijzijn! Niet om te quizen (niet echt mijn ding), maar om net zoals voorgaande jaren de sfeer op te snuiven. :)
|
Team "de Spuitgasten" is defintief. Wie krijgt er een koude douche? ;) :D
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Het Haspengouw Racing Team zal jullie eens op een warm onthaal trakteren! :p |
Quote:
|
mannekes toch, nu al stressen... als dat maar goed komt... :D :D :+
Prijzen zijn pas te verdelen aan de meet. En zoals het spreekwoord zegt ivm die 2 honden en dat been... :D |
IK zou ook wel willen meedoen.Maar is er iemand die met mij een team wil vormen.Ik ben wel heel lomp.Stel maar voor.
|
Quote:
Hier aanmelden en dan voegen we die zelf samen tot teams. |
Update tot nu toe. Als ik iemand vergeten ben die toch bevestigd heeft, geef een seintje.
|
Wij doen ook mee.
Maar dit maal met een Makelijkere naam,De Plekkers Groetjes Danny |
Even geoefend met de autosportqui (www.autosport.com)
Quote:
|
Quote:
|
En ook de musketiers hebben zich ingeschreven.
Hier de up-to-date-lijst.
|
Ik wens hier noch een tweede team in te schijven,met naam
Pigeon D'or Dank bij voorbaat Groetjes Danny |
Hallo, ik had ook graag een ploegje ingeschreven. Naam : "Damamaho Automobilia". Vriendelijke groeten, DANNY.
|
Even een update van de lijst:
|
Reserveer één plaats aub. Ik ga oa met Thomaske en nog 2 anderen een team vormen. Binnen de week krijg je bevestiging.
|
Jullie staan erop.
|
Wie graag de inwendige mens wil versterken vooraleer aan de quiz te beginnen, kan dit perfect combineren met de quiz zelf. Het is een leuke manier om de avond in te zetten en je ploeggenoten wat beter te leren kennen of zelfs je strategie af te spreken aan de wedstrijdtafel, tussen een natje en een droogje! Een aanrader!!
Er is hiervoor een speciale quizmenu samengesteld door het team van Wheels, dat ervoor gezorgd heeft dat je zeker niets tekort komt aan een democratische prijs. Eten doen we allemaal samen en tegelijk tussen 17.30 uur en 18.30 uur, want om 19.00 uur beginnen de officiële inschrijvingen en wordt er geen eten meer geserveerd. Drinken uiteraard wel! Quizmenu 3 februari (om 17u30): Soepje van bos champignons *** Parelhoenborst « fine champagne » met boontjes en kroketjes *** Pannacotta met bosvruchten Vaste prijs: € 12,50 Er wordt geserveerd tussen 17u30 en 18u30. Om 19u beginnen de inschrijvingen voor de quiz. Inschrijven op voorhand is gewenst. Indien je wil inschrijven kan je dat hier in deze thread melden, zodat de mensen van Wheels op voorhand hun bestellingen kunnen plaatsen. Be there! Don't miss this!! |
Om het goede voorbeeld te geven: het Paddock Quizteam schrijft zich hierbij voltallig in, dus dat zijn 7 man. (Pascal, Mark, Werner, Guido, Dominique, Pat, Guy)
|
Tot wanneer kunnen we reserveren?
|
Quote:
|
Quote:
|
Spijtig genoeg moet ik werken tot 19.30 maar kom onmiddelijk door zodat ik rond 19.50 aanwezig zal zijn samen met mijn werkmakkers.
|
Team VDHB schrijft zich ook in voor het eten en we nemen nog 1 persoon extra mee (enkel voor het eten natuurlijk). 5x quizmenu dus.
|
Raceboy en ma blijven ook eten
|
damamaho automobilia wil ook eten. graag 5 porties. danke !!!
|
Quote:
3 van de 4 teamleden zijn paddockers: Thomaske, R@ce@holic en mezelf. |
Pa en ik komen ook eten. :)
|
Mag ik de heren van De Paddock feliciteren met opnieuw een fantastische en amusante quiz? Vooral het drietal op het podium verdient een pluim. Heren, jullie weten wel over wie ik het heb :) Op naar live quiz nummer 4.
Proficiat ook aan alle deelnemers. |
All times are GMT +2. The time now is 15:11. |