![]() |
Belcar 12h: Trainingen & wedstrijd
|
Na de 1e vrije training heeft de PK Corvette al meer dan een seconde voorsprong op de Italiaanse gast-Viper en al bijna 2 seconden op de Mosler van Radermecker. Ik hoop dat ze dat gat in de loop van de trainingen en kwalificaties nog kunnen dichtfietsen...
ps: bedankt voor de link! |
Quote:
|
Bestaat er een mogelijkheid om ook live te kijken? Die live timing werkt niet geod bij mij.
|
Wat is er ginder in 's hemelsnaam allemaal gebeurd? Die grid lijkt wel lotje trek...
|
Quote:
|
Daikin verdient wel eens de pole, want vooral Boden is al het hele seizoen sterk aan het rijden vind ik:)
|
Quote:
|
ris
ris-timing ligt plat bij mij. Heeft nog iemand hetzelfde probleem?
|
Quote:
|
Het werkt als niemand er naar kijkt en als het moet werken, laat het het afweten :s
|
Toch wel om serieus je kas op te vreten dat we anno 2007 nog altijd ons nationale raceklasse bij uitstek niet deftig kunnen volgen als je niet live bij de race aanwezig kan zijn:mad:
|
R.I.S. ......Rust In Stilte
|
Nog altijd niks. Ongelooflijk...
|
Ja, het spel is in gang...
|
De Vertigo toont zich al van zijn beste kant!
PK heeft het moeilijk... |
potverdekke zit ik hier alles of te zoeken en nergens werkt iets. Zal ik dus echt moeten bellen naar Spa hoe het daar staat?
|
Quote:
|
Hier ook! Vertigo op 4:eek:
|
Quote:
|
Lap, tis weer uitgevallen...:frusty:
|
Nergens geen beelden te vinden?
|
Plezant zenne,
al een half uur naar de uitslag van 12.28 uur aant kijken... |
Quote:
|
Zie ik dat goed?
G&A op de eerste plek?? |
Bij mij werkt het wel hoor, stand van 13:08 met G&A, GPR en Gravity in de top 3
|
Vertigo heeft precies moeten opgeven...
Z4 van G&A ook weggevallen... |
Het aantal pitstops bij de wagens is bizar. Een heleboel wagens met 2 stops, en al evenveel met maar 1 stop. Met de regen te maken?
"OUT" nu bij PK Carsport! --> laat maar , de timing slaat goed tilt ineens:p |
Is er een safety car ofzo? De rondetijden momenteel meer dan 5 minuten.
Trouwens, de race moest toch al gedaan zijn rond deze tijd? |
Er zijn 2 safetycars geweest omwille van de harde regen/onweer en mist! de race is ook onder de safetycar afgevlagd!
En nat dat het was, mijn voeten zijn er nog vochtig van, anders was ik misschien nog daar! |
Het was nat maar amusant!
|
Sta je daar aan de dubbele linkse als het begint te "zeiken", jaaaa man!
|
Quote:
|
Quote:
Ik stond op de muur tijden door te geven. Zelfs tijdens de pace-car toonde ik elke ronde mijn bord gewoon om te laten weten dat we daar niet ne crème zitten te eten terwijl hij zich daar zit te vervelen in zijn auto... |
Quote:
ik ben de vrachtwagen van russell nog tegengekomen toen ik naar huis reed :D |
Onboard in de Vertigo
http://img148.imageshack.us/img148/7017/grabspaet2.jpg http://www.renaudkuppens.be/video/GVS_SpaBelcar_07.wmv Quote:
|
Quote:
|
stroompannes
Timing viel stil door de aanhoudende stroompannes op Francorchamps.Al goed dat dit geen f1 weekend was want ze hebben daar nog heel veel werk voor de boeg.
|
De eerste Safety Car had nix met het weer te maken. Henk Haane (First Motorsport) was der zwaar af gegaan.
|
Dan hebben ze het op de speakers verkeerd gezegd, want ze zeiden in eerste instantie dat het omwille van het weer was, want ze hadden nog geen wagen aan de kant gezien.
|
All times are GMT +2. The time now is 20:51. |