![]() |
Zou inderdaad jammer zijn. Het is de knapste wagen in de belcar op dit moment maar rendeert niet.
De corvet zou een goede aankoop zijn want de wagen heeft zich al bewezen en de rijders van de ultima hebben tog goede stuurmanskunsten ,kijk maar waar ze reden voor ze uitvielen. Weet niet of ik het hier moet posten. Er zijn al teams die problemen hebben voor de 24hr. -A+ racing klaagt over de remmen van de viper. Dit zou tog snel moeten opgelost geraken want vorig jaar reden eral GT3 vipers mee met de 24hr van spa. -Gpr klaagt dan weer over de banden. Weet niet wat ze hier aan kunnen doen. Maar in opzicht niet direct een probleem mogen zijn als zo snelle pitstops kunnen maken. Bron : pitstoptv Laat de roddels maar beginnen over de 24hr. :gas: Ik zal er van de eerste dag bij zijn. hopen voor een goede nazomer. :+ |
De vipers moeten nu met een nieuw soort remschijven rijden.
Weet niet of er iets mis mee is of dat het vanwege het reglement is. |
ZE zullen voor de de 24hr wel een uitzondering maken kwestie remmen. De rfb am rijdt ook met andere cardans maar liefts de gt1 cardan.
|
als ze wagens uit klasse 1 aan de finish willen hebben, moeten ze dat zeker doen.
Wat zouden ze met de normtijd gaan doen, want ik veronderstel dat de wagens tijdens een 24u-race toch minder snel gaan rijden...? |
hmm hopelijk laten ze die zo een 1.36 is mooi genoeg niet ?
Zijn eral gastwagens bekend? |
Kurt Mollekens en David Hart staan Anthony Kumpen en Bert Longin bij op de Sporza GT3.
De Corvette GT3 verdwijnt bij PK Carsport en wordt vervangen door een ander merk. Bron: Bert Longin Mvg... |
Quote:
|
neen, hij staat al te koop...
|
Een youngster bij NGT?
Quote:
|
De Rudolph Viper reed volgens my ook niet volgens de FIA GT3 reglementen.
|
Quote:
|
Lees ik nu op pitstoptv dat er een normtijd wordt veranderd. Zit ik hier verkeerd of is dit weldegelijk zo? 1.39
|
Een beetje vollediger zijn volgende keer, Guntha ;) .
Voor de trainingen is de normtijd 1.36. Bovendien hebben de rijders een joker waarmee ze één keer tot maximaal 0.5s onder de normtijd mogen rijden... |
Quote:
Quote:
Ach aan deze 24 uur is een voordeel: Quote:
|
Hopelijk zijn er niet teveel hachelijke standjes als de bi-turbo's en rsr's moeten remmen op het rechte stuk.1.39 is toch wel traag voor deze wagens.
|
Quote:
|
24H van zolder Komt op tv.
Op VT4 tog een zender die moeite doet. Weet trouwens iemand waar je voorverkoop kaarten kunt halen of vrijkaarten kunt krijgen. |
Kaarten kopen kan via de website van Circuit Zolder: http://www.circuit-zolder.be/nl/even...of_zolder.html
|
Een van de gasten:
Quote:
|
Quote:
Het concept blijft zoals elk jaar; voorafgaand aan de race brengt men interviews en berichtgeving. Verslag van de race en gebeurtenissen in Zolder (op en naast de baan) zelf worden integraal en live gevolgd via de "'live tracking" eigen verslaggeving en eigen fotomateriaal, de dagen na de race brengt 24u.be nog nabeschouwingen en besprekingen. De site zal rond 10 augustus worden geupdate naar versie 2007 en zal vanaf dan alle nieuwsberichten en informatie ter beschikking stellen. Allemaal tot in september ! |
Quote:
|
neen,weekend 25,zondag alleen,10euro;)
zoals ieder jaar zeker |
Quote:
|
Marc Goossens gaat de broerders Dumarey en Maxime Soulet versterken tijdens de 24u. Klasse...:worship:
Bron:Pitstop.tv |
is de normtijd voor alle klassen?
|
Hmmm nee alleen klasse 3 bij mij weten is tog al heel het seizoen zo. :rolleyes:
|
Ik heb gister in Zolder gehoord dat er voor de wedstrijd ook een normtijd zou zijn voor de GT3's. Deze zou 1:39 zijn. Weet niet wat er hiervan klopt.
|
Quote:
Mvg... |
Pas op, ze hebben misschien schrik dat als ze te hard gaan rijden, al de gt3's uit wedstrijd verdwijnen door stukken ofzo.
|
Als het zo zou zijn dat de GT3's een normtijd krijgen (wat me zeer sterk zou verbazen) dan hoop ik dat deze op 1'36 ligt. Dan kunnen de Porsches pas mee!!!
|
Francois Verbist en Stefke Vancampenhoudt op de 997 bij First...
|
Op www.pitstop.tv en www.racingworld.be hebben ze een voor beschouwing van de 24hr.
Pk tog met de Z06. Voor de rest het normale belcar veld, nog geen Gast rijders. |
Dan weten we wie wint. Pk carsport met hun corvette. Ze krijgen de hulp van Kurt Mollekens en David Hart.
|
Quote:
Vergeet niet dat het een uithoudingsrace is en dat er Porsche-teams zijn (met sterke bemanningen) die ook heel sterk voor de dag zullen komen. Denk maar aan de Body Coach Porsche of die van Maes/Duez. Ook de G&A Mosler zie ik meedingen voor de algemene overwinning (en uiteraard die van Gravity). Of wie weet de Aston. ;) Ik zou er toch niet zomaar van uit gaan dat PK het boeltje wint. Mechanishe pech enz. speelt altijd een veel te grote rol en de Z06 had al eerder met kinderziektes te kampen. |
Quote:
|
De cardan van de aston komt al van de GT1 voor de 24hr.
IK hoop gewoon dt pk niet gaat winnen met de pitstop. Was het niet dat de pitstop 20 sec sneller was dan die van gri. Had de mosler gewonnen. Indeze 24hr heeft iedereen kans op overwinning. |
Quote:
|
:agree:
|
Wel, in principe, als de wagen nog nooit aan een 24-uurs race heeft deelgenomen, kunnen we ook niet weten of die het wel of niet zal uithouden. ;)
De nieuwe 997 RSR's hebben vorig jaar (mits een aantal kinderziektes) ook de eindmeet gehaald in de 24 uren van Spa. Die hadden uiteraard wel veel testwerk achter de rug... |
het gaat wel niet echt over de huidige discussie maar het gaat toch ook over de 24h van zolder.
Sinds een klein tijdje geeft VT4 reclame voor de uitzending van de 24h van zolder. Nu heb je een klein stukje waar je de auto's een heuvel ziet oprijden, volgens mij is dit nog altijd Eau Rouge en ligt dat niet in Zolder ma in Francorchamps :fight: Zolder heeft hoogstens z'n Sacraments"berg". Ach ja, lang leve VT4, heb daarstrax nog paar :frusty: momenten gehad maar niet over autosport. Let me know if i'm wrong. Grtz volano |
All times are GMT +2. The time now is 14:35. |