De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   R19 - Race 5 - Spa (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=6161)

GM RACING 26-09-2003 12:00

bart vdb
 
beste Bart,
Hoe is't met uw motor, nokkenassen nu goed ?
Doei
Luc
GM RACING :)

bart VDB 26-09-2003 19:05

Re: bart vdb
 
Quote:

Originally posted by GM RACING
beste Bart,
Hoe is't met uw motor, nokkenassen nu goed ?
Doei
Luc
GM RACING :)

We waren misschien van plan om al met onze 'nieuwe' aanwinst, de megane te gaan rijden in Francorchamps. Na een brandje gisteren tijdens de training in Zolder ter hoogte van het motorcompartiment kunnen we dit wel vergeten. Ook de boite is in de soep gedraaid. Dus geen megane voor ons.
De R 19 staat wel klaar en dus gaan we met onze 1800 er het beste van maken.

Groetjes
Bart

Driesco 26-09-2003 23:03

Ja, eerste linkse kan zeer doen hé. Was wel al zo een 2 ronden aan het roken, en nie willen stoppen hé :)

GM RACING 27-09-2003 08:51

bart vdb
 
hello bart,
Brandje op Megane ? .... dat heb ik nog niet gehad ! al de rest wel :D
Hopelijk niet te erg, voor herstelling boite ken ik een echt goed adres nu, die firma werkt dus officieel voor Sadev, indien belangstelling zoek ik het op voor jou (is in Charleroi aan vlieghaven)
Doei
Luc
GM RACING :)

bart VDB 27-09-2003 10:03

Quote:

Originally posted by Driesco
Ja, eerste linkse kan zeer doen hé. Was wel al zo een 2 ronden aan het roken, en nie willen stoppen hé :)
Ik was niet aan het rijden op dat moment. De auto was nog maar 3 ronden terug op het circuit. Hiervoor bleken we geen problemen te kennen. De auto werd nog 'gecheckt' voor dit vertrek.Ikzelf heb geen rook gezien.(ook niet de ronden ervoor) Ik zat wel in onze mobilhome op dat moment aan de chicane. De piloot beweerd direkt gestopt te zijn na het zien van de rook. Ik geloof hem, daar dit onze derde piloot was (voor de 10-uren)en tevens onze hoofdmecanieker.
Hij heeft er geen baat bij. Hij moet toch alles terug in orde zetten :D
Maar ja. Wij verwijten niemand iets. Dit kan gebeuren.
nb.: door de brand zelf hebben we geen schade. Alleen veel kuiswerk. Het was boite-olie welke op de uitlaatcollector gekomen was. Nochtans was de uitlaatcollector omwikkeld door hittewerend materiaal. Maar u ziet; zoiets kan dan toch nog gebeuren.

bart VDB 27-09-2003 10:10

Re: bart vdb
 
Quote:

Originally posted by GM RACING
hello bart,
Brandje op Megane ? .... dat heb ik nog niet gehad ! al de rest wel :D
Hopelijk niet te erg, voor herstelling boite ken ik een echt goed adres nu, die firma werkt dus officieel voor Sadev, indien belangstelling zoek ik het op voor jou (is in Charleroi aan vlieghaven)
Doei
Luc
GM RACING :)

Onze boite is al binnen voor herstelling bij Leo De Rijck. Hopelijk hebben we de boite volgende week al terug.
Dank op voorhand Luc, misschien komt jou adres ook nog wel eens van pas. Dan neem ik wel kontakt met je op.

Bart

Megane 27-09-2003 11:21

Re: Re: bart vdb
 
Quote:

Originally posted by bart VDB
Onze boite is al binnen voor herstelling bij Leo De Rijck. Hopelijk hebben we de boite volgende week al terug.
Dank op voorhand Luc, misschien komt jou adres ook nog wel eens van pas. Dan neem ik wel kontakt met je op.

Bart

Het adres dat Luc bedoelt is R-TEC bij Fabio Lazzarini.

R-TEC
Bâtiment Zami 1 - Bloc 12 - Chaussée de Charleroi, 97 - 6060 Gilly
T : 071/48.90.31

yannick88 27-09-2003 11:33

Re: Re: Re: bart vdb
 
Quote:

Originally posted by Megane
Het adres dat Luc bedoelt is R-TEC bij Fabio Lazzarini.

R-TEC
Bâtiment Zami 1 - Bloc 12 - Chaussée de Charleroi, 97 - 6060 Gilly
T : 071/48.90.31


Onze tuner werkt met onderdelen van R-TEC maar is in onderhoudt veel goedkoper dan R-TEC en de kwaliteit is zeker zo goed en wij vinden zelfs nog beter .

Onze tuner is trouwens zeer bekend in de rallywereld en levert over het algemeen zeer goede en perfecte wagens af.

Deze persoon heeft zijn sporen trouwens vedient bij Raepers en is na het stopzetten van de garage activiteiten van Benny een gedeeltlijke zelfstandige garage begonnen ( met succes ) met prepareren van Renault racewagens vooral in de rally en in mindere mate circuitwagens .

Met sportieve groeten

JP Racing Team

bart VDB 27-09-2003 12:50

Bedankt jongens voor de inlichtingen en de adressen. Dit zal zeker nog van pas komen.

GM RACING 29-09-2003 13:24

BART VDB
 
Beste Bart,
Effe off-topic, ik weet in hemelsnaam niet hoe ik als thread starter bij jou terecht gekomen ben :)
Dit zou jou thead moeten zijn, mysterie ?????
Kun je het nog recht zetten ? (mij stoort het niet maar is verwarrend.)
Doei
Luc :)

bart VDB 29-09-2003 15:01

????
Zo een computerspecialist ben ik ook niet Luc. Mij stoort dit niet.
Ik denk dat de admins dit eens verplaatst hebben en dat je zo als treadstarter begonnen bent.

Bart 29-09-2003 15:50

Quote:

Originally posted by bart VDB
Ik denk dat de admins dit eens verplaatst hebben en dat je zo als treadstarter begonnen bent.
Klopt.
Oorspronkelijk stond de eerste post van GM Racing (van 26 september) bij de timing thread van de TC race in Francorchamps. Uiteraard hoort die daar niet thuis en bijgevolg heb ik die post afgesplitst naar deze nieuwe thread.

Meestal laat ik wel ergens een berichtje achter bij het afsplitsen van een post, maar dat ben ik hier dus vergeten. Sorry voor de verwarring ;) .

bart VDB 02-10-2003 12:48

Mijn mecaniekers zijn al vertrokken met de wagen richting Francorchamps. Mijn dank aan deze jongens. Zonder hun steun was alles een pak moeilijker. Zij zorgen dat alles voor ons klaar staat.
Wij (ik en mijn tweede piloot Tom) vertrekken rond 17.00 uur richting hotel. Als wij morgen dan maar uit ons bed geraken. Hangt ervan af of er een goede bar is in het hotel.. :p
Allée: wat ik eigenlijk wil zeggen; wij zijn er klaar voor.

Tot in Francorchamps folks !

GM RACING 02-10-2003 13:02

Bart Vdb
 
Beste Bart,
Jij ook een goede en behouden race gewenst!
En niet te veel hoofdpijn van de bar avonturen.....
See you.
Luc
GM RACING :)

bart VDB 05-10-2003 14:07

ziehier ons raceverslag:

Met goede moed vertrok ik richting startgrid. Ik ging namelijk de start nemen. Tijdens de opwarmingsronde kreeg ik echter een hels lawaai achter aan de wagen. Er werd besloten direkt terug binnen te komen in de pits. Bleek er een probleem te zijn met de velg en de remklauw (niets van gevoeld of gezien tijdens de trainingen) . Na een drie-tal minuten ben ik dan terug vertrokken. Door mijn hoofd spookte de gedachte dat het ditmaal slecht ging aflopen. Wat een begin!
Tijdens mijn eerste stind ondervond ik echter geen problemen meer.
Tom Segers vertrok dan voor zijn eerste wedstrijdhelft. Enige opschudding in de pitbox toen hij meldde dat hij in aanraking gekomen was met een clio. De rechterkant van de R19 beschadigt, maar de wedstrijd kon verdergezet worden.
Toen een 10 tal minuten later een safety-car op de baan verscheen hebben we van de gelegenheid gebruik gemaakt om terug een pilotenwissel door te voeren.
Een uur heb ik toen in nogal moeilijke omstandigheden gereden. De zichtbaarheid werd herleid naar quasi nihil door de regen en de spray telkens een andere deelnemer mij passeerde.
De wedstrijd werd uitgereden door Tom zonder verdere problemen.
Wat we op voorhand al wisten was dat we op deze mooie omloop 'power' te kort gingen komen. Dit bleek zeker het geval, maar we zijn toch zeer blij met onze 5 de aankomst op 5!
Wij hebben ons weeral zeer goed geamuseerd, zowel in als buiten de wedstrijd.
Onze uitslag:
31 ste algemeen
12 in de klasse.

Groetjes
Bart Van den Broeck en het hele R19-team.

Werner333 05-10-2003 14:16

Proficiat mannen.
Het waren "helse" omstandigheden daar wat het weer betreft.
Mooi gedaan.


All times are GMT +2. The time now is 23:52.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.