De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   2004 Usgp (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8368)

sledge 18-06-2004 12:28

2004 Usgp

Straks de eerste vrije training, met opnieuw Pantano aan het stuur van een Jordan. Blijkbaar zijn de problemen uit de weg geruimd, zodat hij opnieuw welkom is.
Kan BAR eindelijk voor de overwinning gaan, of word het weer Schumacher?

AlesiRed27 18-06-2004 19:08

Vrije training is bezig en wat ziet men daar onderaan..??!!

Leinders momenteel sneller dan Bruni, Pantano en Baumgartner, en nagenoeg evensnel dan Heidfeld??

:confused: :D

The Interceptor 18-06-2004 21:22

De eerste training daarstraks was al ff stilgelegd doordat Bruni ergens stilstond.
Nu ook al rood in de 2e sessie, nadat Sato een aanrijding had met Massa in de 1e bocht!
We zien wel heel snelle Toyota's valt me op, voor de moment zelfs Zonta snelste in training 2, Panis en Da Matta respectievelijk 8e en 9e

marcel 18-06-2004 21:57

en leinders weer sneller voorlopig dan Pantano, Bruni en Boomdinges

The Interceptor 18-06-2004 22:19

Als ik zo wat foto's op f1racing.nl bekijk, valt er me wel iets op:

Ferrari & Jordan rijden zonder tabaksreclame
B-A-R en Renault met tabaksreclame ...

'k dacht eerst dat er daar ook in Amerika een verbod is, maar 't is dan blijkbaar puur uit respect!

En wie zegt er dat F1 niet populair is in Amerika?

(foto van gisteren (donderdag)) Waarom kan zoiets niet op de donderdag in spa :(
http://www.f1racing.nl/nl/photo.php/large/29989.jpg

pipo 18-06-2004 23:04

Quote:

Originally posted by The Interceptor
Als ik zo wat foto's op f1racing.nl bekijk, valt er me wel iets op:

Ferrari & Jordan rijden zonder tabaksreclame
B-A-R en Renault met tabaksreclame ...

'k dacht eerst dat er daar ook in Amerika een verbod is, maar 't is dan blijkbaar puur uit respect!

In Amerika mag er maar 1 team tabaksreclame maken , dus moeten Ferrari en Jordan hun reclame erafdoen want er rijden al teams rond met die reclame ginder.

smiley 19-06-2004 21:44

quali...

1. R. Barrichello Ferrari 01.10,223 -
2. M. Schumacher Ferrari 01.10,400 + 0.00,177
3. T. Sato BAR-Honda 01.10,601 + 0.00,378
4. J. Button BAR-Honda 01.10,820 + 0.00,597
5. J. Montoya Williams-BMW 01.11,062 + 0.00,839
6. R. Schumacher Williams-BMW 01.11,106 + 0.00,883
7. K. Räikkönen McLaren-Mercedes 01.11,137 + 0.00,914
8. O. Panis Toyota 01.11,167 + 0.00,944
9. F. Alonso Renault 01.11,185 + 0.00,962
10. M. Webber Jaguar-Cosworth 01.11,286 + 0.01,063
11. C. da Matta Toyota 01.11,691 + 0.01,468
12. D. Coulthard McLaren-Mercedes 01.12,026 + 0.01,803
13. C. Klien Jaguar-Cosworth 01.12,170 + 0.01,947
14. G. Fisichella Sauber-Petronas 01.12,470 + 0.02,247
15. F. Massa Sauber-Petronas 01.12,721 + 0.02,498
16. N. Heidfeld Jordan-Ford 01.13,147 + 0.02,924
17. G. Pantano Jordan-Ford 01.13,375 + 0.03,152
18. G. Bruni Minardi-Ford 01.14,010 + 0.03,787
19. Z. Baumgartner Minardi-Ford 01.14,812 + 0.04,589
20. J. Trulli Renault ohne Zeit -

Barrichello is ook eens aan de beurt :p

yvdp 19-06-2004 21:57

om 22u15 zijn de kwalificaties te zien op la une of la deux, weet het niet meer zeker
het is natuurlijk een uitgestelde uitzending :)

gouwyf 20-06-2004 09:27

2004 Unites Sates GP

Nu staat er is een andere Ferrari dan die van Schumacher op pole, en nog niemand die daar iets over te vertellen heeft ? Misschien eens raden welke Ferrari straks eerst weg is ? :D

Of welk maneuver Sato vandaag zal uitvoeren ? :fight:

airco 20-06-2004 12:09

==> sluit aan bij reeds bestaande thread ...

threads samengevoegd

yvdp 20-06-2004 12:19

Als ik zo weer naar de tijden van de minardi boys kijk, zie ik dat Baumgartner weer 8tienden van een seconde trager is dan Bruni... En het gaat al niet meer zo goed tussen minardi en de Hongaar. Mjah, blijven hopen hé voor Bas

Scapa 20-06-2004 14:13

Re: 2004 Unites Sates GP

Quote:

Originally posted by gouwyf
Of welk maneuver Sato vandaag zal uitvoeren ? :fight:
De twee Ferrari's eruit knallen zou leuk zijn :D

sledge 20-06-2004 14:31

Of Schumacher :D
Als Rubens dan wint, staat hij maar 6 punten niet meer achter Schumi.

Een mens mag dromen hé ;)

Nicki_Mks 20-06-2004 15:18

Go Rubinho!!! :D :D

AlesiRed27 20-06-2004 15:43

DE vraag is natuurlijk... Mag de Rubens koersen?

sledge 20-06-2004 16:16

Naar het schijnt is er een persbericht verschenen waarin staat dat hij z'n kans mag gaan. Ik heb het wel nog niet gezien, en dan nog, is het waar?

*edit*

Quote:

Ross Brawn
They can race freely and the strategies will be open between the two drivers," said Ferrari technical director Ross Brawn. "They will each know what the other is doing and apart from making sure they don't knock each other off, it looks like we are going to have a good race."

marcel 20-06-2004 16:20

mja, toch maar onthouden:

wat jef zegt is niet altijd wat jef doet, he...

we zullen wel zien rond 20u30...

sledge 20-06-2004 16:24

Quote:

Originally posted by marcel
mja, toch maar onthouden:

wat jef zegt is niet altijd wat jef doet, he...

we zullen wel zien rond 20u30...

Zeker, het is van zoveel factoren afhankelijk. Rubens zijn tankinstallatie kan haperen, ze kunnen een band vergeten in de pits...
Er kan vanalles gebeuren :D ;)

Nicki_Mks 20-06-2004 17:18

Voor de mensen die op VRT kijken wordt het in elk geval een spannende avond. Volgens het TV-programma duurt de F1 tot 20:20. Hopelijk hebben ze Schumacher gemaild om te vragen dat hij er wat vaart achter steekt...

DamonHill 20-06-2004 17:22

Quote:

Originally posted by sledge
Ross Brawn
They can race freely

Engelse humor :D

sledge 20-06-2004 19:35

Dit ziet er niet goed uit...
Schandalig hoelang het duurde eer er iemand bij Ralf was....

Wimanna 20-06-2004 19:37

Quote:

Originally posted by sledge
Dit ziet er niet goed uit...
Schandalig hoelang het duurde eer er iemand bij Ralf was....

Idd, duurde ontzettend lang, oke, hij stond op een gevaarlijke plaats, maar het was te lang.

Ik vrees een beetje voor de rug :(

Wimanna 20-06-2004 19:43

Blijkbaar is alles toch ok met Ralf, gelukkig :)

Scapa 20-06-2004 20:11

Rare GP...

Wat ik niet snap: hoe kan het dat Schumi als eerste terug op de baan komt nadat hij is binnengeweest tijdens de SC-procedure? De BAR's waren toch niet zover achter en zij kwamen niet binnen...

marcel 20-06-2004 20:32

soit, de F1-stewards hebben voor mij vanaf vandaag afgedaan... sinds wanneer mag je voor de start niet meer van wagen veranderen, als uw wagen blokkeert? :mad: en waarom moeten ze met zo'n beslissing wachten tot Montoya goed in wedstrijd komt, en er nog maar een 20-tal ronden te gaan zijn? kwam de overwinning van schumacher in het gedrang misschien? :mad: :mad: :mad:

Nicki_Mks 20-06-2004 21:11

Aangezien er toch geen F1 meer op TV is, hier reeds mijn impressies. Vooreerst uiteraard veel beterschap voor Ralf, laat ons hopen dat het niet al te erg is...

Om het overzicht te behouden, heb ik mijn samenvatting chronologisch gemaakt.

* De prestart: ik ken de reglementen niet goed genoeg om te weten of Montoya iets illegaals gedaan heeft, maar goed, op dat moment nog niets wereldschokkends.
* Tijdens de start liet Schumacher nog eens zijn arrogante zelf zien: Sato zat bijna in de omheining.
* Dan het eerste schandaal van de race. Bij mijn weten is een Safety Car procedure pas voorbij als de leider over de streep gaat. Schumacher haalt Barrichello duidelijk in <b>voor</b> de streep. Op RAI gaf Ferrari na de race zelf toe dat op de streep het verschil 0,0 s bedroeg.
* Dan een schokkend moment. Ralf gaat er enorm zwaar af, en er gebeurt niets. Eén gele vlag. Voor meer dan 30 seconden. Beste heren van de FIA, als een F1-wagen aan weer dan 300 km/u in een onbeschermde betonnen muur knalt kan dat erge gevolgen hebben. Dat is best een rode vlag waard. Ik denk dat niemand de marshals kan verwijten dat ze anders niet reageren, tenzij ze een tweede Kyalami willen.
* Nog meer shock tijdens de Safety Car. Michael Schumacher rijdt voorbij zijn op dat moment zwaar gewond gewaande broer alsof het iemand betreft die hij van haar noch pluimen kent.
* Nog meer controverse: zoals Scapa reeds terecht opmerkte, wil iemand mij even uitleggen hoe iemand die 5s voorsprong heeft een pitstop kan maken en nog steeds leiden? Volgens mij is hier hetzelfde gebeurd als in de Spa Euro Race, maar dan in de andere richting...
* Toen de RTBF er enkele seconden tussenuit ging voor reclame, zapte ik naar Sporza. Dat had ik beter niet gedaan, want het was niet goed voor mijn mentale gezondheid. Terwijl Ralf Schumacher in allerijl naar het ziekenhuis gebracht werden, vonden de commentatoren er niets beter op dan te grappen dat "die ziekenwagen ook een paar rondjes ging rijden".
* Een half uur later kwam mijn voorspelling trouwens uit: om 20:20 stipt was het gedaan op de VRT, en er is naar mijn weten geen heruitzending voorzien. Op de RTBF ging men door tot <b>30 seconden</b> voor de aftrap, op Sporza is een half uur gezever blijbaar belangrijker...
* Dan het hoogtepunt van de GP: voor het eerst in 5 jaar valt Barrichello zijn heer en meester aan. Van mij had hij hem er mogen afduwen, ik ben zelfs van mening dat het de fout van auto nr. 1 geweest was. Na het incident durfde Rubens blijbaar niet meer... Zou hij bedreigd zijn?
* Dan kwam de klap op de vuurpijl: Montoya wordt gediskwalificeerd omwille van onduidelijke redenen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is dat hij een goed verstopt reglement heeft overtreden, maar ik vond het inhalen onder SC van Schumacher toch wat erger... Maar ja, de kans dat Schumacher gestraft wordt is kleiner dan die dat Dutroux een voorwaardelijke straf krijgt...
* Tenslotte, voor diegenen die het podium meegepakt hebben dankzij RAI, even dit: Schumacher mag dan misschien niet gejuicht hebben in 1994, maar vandaag was aan <b>niets</b> te zien dat deze overwinnning anders was dan anders. Zelfs de champagne ontbrak niet. Hill was dan toch verkeerd. Schumacher is geen machine i.p.v. mens, maar wel een harteloos schepsel.

Conclusie: zoals steeds corruptie ten top, dit keer zelfs ten koste van de veiligheid van een piloot. Voor mij hoeft het niet meer, ik ga geen elektriciteit meer verspillen aan mijn videorecorder als ik deze zomer tijdens een GP op Zolder ben...

Edit: op Sporza is 1 uur na de finish het enige commentaar over het verschrikkelijke ongeluk van Ralf het volgende:
<i>Ralf Schumacher crashte zwaar maar lijkt oké.</i>
Het is de laatste zin van een artikel onder de titel <i>Michael Schumacher maakt er een saaie boel van</i>. Ralf had misschien op slag dood moeten zijn om het nieuws te halen...

Lambo 20-06-2004 21:37

"* De prestart: ik ken de reglementen niet goed genoeg om te weten of Montoya iets illegaals gedaan heeft, maar goed, op dat moment nog niets wereldschokkends.
* Tijdens de start liet Schumacher nog eens zijn arrogante zelf zien: Sato zat bijna in de omheining.
* Dan het eerste schandaal van de race. Bij mijn weten is een Safety Car procedure pas voorbij als de leider over de streep gaat. Schumacher haalt Barrichello duidelijk in voor de streep. Op RAI gaf Ferrari na de race zelf toe dat op de streep het verschil 0,0 s bedroeg.
* Dan een schokkend moment. Ralf gaat er enorm zwaar af, en er gebeurt niets. Eén gele vlag. Voor meer dan 30 seconden. Beste heren van de FIA, als een F1-wagen aan weer dan 300 km/u in een onbeschermde betonnen muur knalt kan dat erge gevolgen hebben. Dat is best een rode vlag waard. Ik denk dat niemand de marshals kan verwijten dat ze anders niet reageren, tenzij ze een tweede Kyalami willen.
* Nog meer shock tijdens de Safety Car. Michael Schumacher rijdt voorbij zijn op dat moment zwaar gewond gewaande broer alsof het iemand betreft die hij van haar noch pluimen kent.
* Nog meer controverse: zoals Scapa reeds terecht opmerkte, wil iemand mij even uitleggen hoe iemand die 5s voorsprong heeft een pitstop kan maken en nog steeds leiden? Volgens mij is hier hetzelfde gebeurd als in de Spa Euro Race, maar dan in de andere richting...
* Toen de RTBF er enkele seconden tussenuit ging voor reclame, zapte ik naar Sporza. Dat had ik beter niet gedaan, want het was niet goed voor mijn mentale gezondheid. Terwijl Ralf Schumacher in allerijl naar het ziekenhuis gebracht werden, vonden de commentatoren er niets beter op dan te grappen dat "die ziekenwagen ook een paar rondjes ging rijden".
* Een half uur later kwam mijn voorspelling trouwens uit: om 20:20 stipt was het gedaan op de VRT, en er is naar mijn weten geen heruitzending voorzien. Op de RTBF ging men door tot 30 seconden voor de aftrap, op Sporza is een half uur gezever blijbaar belangrijker...
* Dan het hoogtepunt van de GP: voor het eerst in 5 jaar valt Barrichello zijn heer en meester aan. Van mij had hij hem er mogen afduwen, ik ben zelfs van mening dat het de fout van auto nr. 1 geweest was. Na het incident durfde Rubens blijbaar niet meer... Zou hij bedreigd zijn?
* Dan kwam de klap op de vuurpijl: Montoya wordt gediskwalificeerd omwille van onduidelijke redenen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is dat hij een goed verstopt reglement heeft overtreden, maar ik vond het inhalen onder SC van Schumacher toch wat erger... Maar ja, de kans dat Schumacher gestraft wordt is kleiner dan die dat Dutroux een voorwaardelijke straf krijgt...
* Tenslotte, voor diegenen die het podium meegepakt hebben dankzij RAI, even dit: Schumacher mag dan misschien niet gejuicht hebben in 1994, maar vandaag was aan niets te zien dat deze overwinnning anders was dan anders. Zelfs de champagne ontbrak niet. Hill was dan toch verkeerd. Schumacher is geen machine i.p.v. mens, maar wel een harteloos beest.

Conclusie: zoals steeds corruptie ten top, dit keer zelfs ten koste van de veiligheid van een piloot. Voor mij hoeft het niet meer, ik ga geen elektriciteit meer verspillen aan mijn videorecorder als ik deze zomer tijdens een GP op Zolder ben..."

Sorry, maar voor mij is dit de versie van een anti-schumacher iemand...

*punt1: Ik denk toch dat het duidelijk was dat Montoya zelf twijfelde... In de box, uit de box en dan tenslotte toch weer in de box. En dat terwijl Thierry Tassin op RTBF2 (voor mij DE referentie) toen al zei: dit mag niet. Je moet uit de wagen stappen 15 seconden voor de start van de opwarmronde om nog te mogen starten in de reservewagen!
*punt2: er mag eenmaal van de rijlijn afgeweken worden, dusja.. en Sato zat er niet naast, maar achter. Ik neem dan trouwens aan als je dit erg vindt, dat Alonso zeker zou gedisqualificeerd worden voor zijn start?
*punt3: als het verschil 0.0s is, dan ligt schumacher niet voor Barrichello, dus heeft hij hem ook niet voor de lijn ingehaald... Logisch nadenken kan toch zo simpel zijn nietwaar...
*punt4: ik zag direct een safetycar, of niet?
*punt5: Wat wil je dan in godsnaam dat hij doet pipo? Stoppen? hem eruit halen? daarvoor zijn er dokters of niet soms?
*punt 6: ja vreemd, maar daarom zal het meteen maar een frauduelus manoever zijn nietwaar...
*punt7: Volkomen gelijk :)
*punt8: Nog meer gelijk! RTBF2 roelt toch zo zwaar
*punt9: mooi manoeuvre, zelfs beetje riskant, maar goed voor de geloofwaardigheid van het team. Maar barrichello is intelligent genoeg om te weten waar de grens ligt. Vergeet trouwens niet dat RB zelf nog volop strijd voor de titel
*punt10: zie mijn eerste punt ;)
*punt11:Ralph is bij mijn weten niet dood é. En ik denk dat MS veel meer op de hoogte zal zijn van wat er met hem scheelt dan wij

Oneliner 20-06-2004 21:46

Hoe kunt gij nu zien dat schumacher deed aslof hij ralf van haar noch pluim kende???
Nu ni overdrijven ook ni.
Ok het was een merkwaardige race maar gez moet geen dingen zoeken die er niet waren é.

Mistery 20-06-2004 21:46

--> *punt3: als het verschil 0.0s is, dan ligt schumacher niet voor Barrichello, dus heeft hij hem ook niet voor de lijn ingehaald... Logisch nadenken kan toch zo simpel zijn nietwaar...

Het kwam dus op een zeer geringe afstand aan, maar het elektronische oog van de tijdwaarneming gaf dus wel Schumacher als eerste aan bij die passage... Naar de letter van de wet had hij dus een "stop and go" moeten krijgen voor inhalen onder geel. De SC situatie eindigt niet enkele decimeter voor de finishlijn, wel OP de finishlijn...
Zelfs "Die Hard Schumi fan" Gilles merkte dit zelf op...

Gilles 20-06-2004 21:50

Inderdaad Mistery ... Mijn post op een ander forum:

Quote:

Originally Posted by Gilles
We kregen waar sommigen al zo lang voor zaagden. MS werd aangevallen door Barrichello. MS pareert de aanval, en WOPLA, MS rijdt niet fair. RB wilt de aanvaller zijn, dan wordt hij als een aanvaller behandelt. Easy game?

Bij iets anders heb ik wel mijn bedenking. MS werd als 1ste aangeduid bij het ingaan van de ronde na de SC. Dat betekent dat hij RB is voorbijgegaan voor het einde van de SC periode, want die stopt pas bij het overschrijden van de witte lijn. Inhalen onder safety-car is toch verboden???

GLPK Racing kreeg voor ongeveer hetzelfde feit een stop & go penalty tijdens de Spa Euro Race. Bert Longin zag de safety-car binnenrijden in de Source, en hij haalde een achterligger in, voor de streep. Nu vraag ik mij af ... Moest hier geen straf aanhangen voor MS? :roll:

Nicki_Mks 20-06-2004 21:53

* Punt 1: hier heb je gedeeltelijk gelijk gelijk. Ik vond het volgende:
<i>No change of car is permitted after the start of the race and, any driver wishing to change car,
must have got out of his original car and left the grid before the 15 second signal which
immediately precedes the start.
A change of car will be deemed to have taken place once a driver is seated in his new car and
such change may only take place in the pit lane or the team’s designated garage area.</i>
Montoya is dus 2 seconden te laat uit zijn auto gesprongen. Volkomen waar. Ik kom hier zo meteen op terug.

Punt 2: Alonso heeft niemand gehinderd. Ik zeg ook niet dat Schumacher hiervoor gestraft moet worden, het typeert ham allen maar eens temeer.

Punt 3:
<i>Green flags and lights will be shown when the safety car has pulled off the circuit but
overtaking remains forbidden until the cars cross the Line. However, any car which slows
with an obvious problem may be overtaken.</i>
'Overtaking' houdt ook het slipstreamen, accelereren en naast elkaar komen in. Maar ik ben akkoord. Dit is een even groot twijfelgeval als dat van Montoya. Moesten beiden wel of beiden niet bestraft zijn, zou je mij niet gehoord hebben.

Punt 4: ooit al NASCAR gezien? De SC-bordjes houden niet in dat het circuit opeens een veilige plek wordt. Als dit geen code rood waard is, waarvoor dient die vlag dan nog?

Punt 5: uitstappen, gaan kijken hoe het met hem is. Remember Spa '01? Dát was helpen (alhoewel Irvine zich toen terecht schuldig voelde).

Punt 6: dat beweer ik ooit niet. Ik zou niet durven... :o

Punt 11: je weet wel wat ik bedoel. Het is nog steeds mogelijk dat Ralf gedeeltelijk verlamd is...

Voor de rest zijn we het eens zeker ;) En ja, ik ben anti-Ferrari (sinds een zekere race in Oostenrijk), maar dat betekent nog niet dat ik de (naar mijn inziens) waarheid niet mag vertellen.

Edit: blijkbaar is punt 3 inmiddels uitgeklaard...

Oneliner 20-06-2004 21:55

Idd, dat had ik ook ff opgezocht en MS komt idd als eerste over de streep die ronde en inhalen mag niet.
Kzou er ni van verschieten moesten ze hier klacht tegen neerleggen...

Mark 20-06-2004 21:59

Iemand gezien hoeveel lege plekken er waren op de tribunes? Ik bedoel niet de tribunes die 100% leeg waren, die zijn niet bestemd voor de F1 races. Maar ik heb zat tribunes gezien waren wel wat mensen zaten..........kan me herinneren dat 2,3 jaar geleden die tribunes tot aan de nok gevuld waren. Die gemaakte finish in 2002 heeft de GP geen goed gedaan ;)

Wat betreft de reglementaire blunder van Williams / Montoya, ik sta er steeds weer verbaasd van hoe slecht de betrokken personen op de hoogte zijn van de geldende reglementen. Het sportief reglement telt maar 36 pagina's.............van coureurs die miljoenen verdienen mag je toch wel verwachten dat ze zoiets beheersen. Sterker, een team dat per jaar honderden miljoenen euro's nodig heeft mag toch wel iemand in dienst hebben die dergelijke kennis tot in de finesse beheerst. Mocht er een vacature openstaan bij Williams...........ik hou me aanbevolen ;) :D

smiley 20-06-2004 22:00

Quote:

Originally posted by Lambo
"* Tenslotte, voor diegenen die het podium meegepakt hebben dankzij RAI, even dit: Schumacher mag dan misschien niet gejuicht hebben in 1994, maar vandaag was aan niets te zien dat deze overwinnning anders was dan anders. Zelfs de champagne ontbrak niet. Hill was dan toch verkeerd. Schumacher is geen machine i.p.v. mens, maar wel een harteloos beest.
Euhm hallo, ik denk dat broer michael toch wel geinformeerd was over Ralf's toestand => ok ... jullie doen nog erger of ralf dood is..... pf harteloos beest is wel overdreven hé !
En sato bravo :applaus: eindelijk op het podium.. :)

krikke 20-06-2004 22:02

ik vond het inhaalmaneuver van Sato op Panis wel iets hebben... ze waren beide precies nogal verrast, ofwél wou Panis Sateeke effe het "koud/warm" doen krijgen :D

Nicki_Mks 20-06-2004 22:04

Quote:

Originally posted by Oneliner
Idd, dat had ik ook ff opgezocht en MS komt idd als eerste over de streep die ronde en inhalen mag niet.
Kzou er ni van verschieten moesten ze hier klacht tegen neerleggen...

Wie? Barrichello? Ik vrees van niet. En zelf als iemand het doet, wat voor verschil zal het maken? Dat verschil tussen lijn en transponderpositie zal wel een procedurefout veroorzaken, en iedereen weet op voorhand hoe dit gaat aflopen...

Quote:

Originally posted by smiley
jullie doen nog erger of ralf dood is.....
Ik weet niet of je live gekeken hebt, maar op dat moment zag het er wel zo naar uit...

Gilles 20-06-2004 22:05

15 seconden voor de start moet je aangeven dat je wagen niet werkt.

De wagen moet verplaatst worden binnen de 15sec en dit is gebeurd op 29sec ... zoiets was het. Mijn mening over JPM:

die had NOOIT mogen deelnemen, ze hadden hem al moeten tegenhouden aan de pitexit ... Stel u voor dat er een ongeval gebeurd met een piloot die in principe niet had mogen deelnemen ???

Gilles 20-06-2004 22:06

Quote:

Originally posted by Nicki_Mks
Wie? Barrichello? Ik vrees van niet. En zelf als iemand het doet, wat voor verschil zal het maken? Dat verschil tussen lijn en transponderpositie zal wel een procedurefout veroorzaken, en iedereen weet op voorhand hoe dit gaat aflopen...

Ik weet niet of je live gekeken hebt, maar op dat moment zag het er wel zo naar uit...

BAR haalt er voordeel uit, want Sato was dichter als 25 seconden ...

Oneliner 20-06-2004 22:07

Als je live zou gekeken hebben dan had ge evengoed gezien dat ralf bewoog met zijn hoofd, en 5 minutekes later een opgenomen beeld dat ralf zelf uit de wagen probeerde te kruipen, en dus nog volledig bij bewustzijn was.

Dat het er niet goed uitzag ok, maar dat hij niet dood was was voor mij vrij snel evident.

Oneliner 20-06-2004 22:09

Quote:

Originally posted by Gilles
15 seconden voor de start moet je aangeven dat je wagen niet werkt.

De wagen moet verplaatst worden binnen de 15sec en dit is gebeurd op 29sec ... zoiets was het. Mijn mening over JPM:

die had NOOIT mogen deelnemen, ze hadden hem al moeten tegenhouden aan de pitexit ... Stel u voor dat er een ongeval gebeurd met een piloot die in principe niet had mogen deelnemen ???

Das nu wel heeeeel hypothetisch é, daar kom je geen stap verder mee. Wat echter wel een feit is, is dat ze die direct ahdden moeten binnen roepen en niet na 50 ronden. Als het reglement 15sec zegt en zun doen er 29sec over is er geen discussie mogelijk en moet hij aldus gewoon startverbod krijgen...

All times are GMT +2. The time now is 08:46.