De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   24u.be was wederom een succes ! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5907)

Mistery 25-08-2003 11:07

24u.be was wederom een succes !
 
Als stichter van 24u.be wil ik de volledige werkgroep feliciteren met de geleverde prestaties. Voor het tweede jaar opeenvolgend blijkt deze internet coverage van de 24 Uren van Zolder een schot in de roos te zijn. De inzet van de medewerkers wordt door alle betrokken partijen naar waarde geschat, en ook de mensen van Circuit Zolder lieten meermaals hun waardering blijken. Er zal dan in de komende weken ook gepraat worden over een verdere samenwerking en een eventuele verdere uitbreiding van dit project.

Wanneer op het einde van de week de statistieken afgesloten worden, zal het tellertje waarschijnlijk op zo'n 1 miljoen hits staan !

Wensen jullie de 24 Uren van Zolder nog eens fase per fase te herleven en te analiseren ? Dat kan natuurlijk, via de live-tracker van www.24u.be . Je treft er alle wedstrijdfeiten. Maar natuurlijk tref je op de site ook een pak verslagen, foto's en nog zo veel meer...

Werkgroep 24u.be : een welgemeende dikke proficiat aan alle medewerkers !


Dries De Smet

fordje 25-08-2003 11:33

Ik heb hier niet veel aan toe te voegen.

De zaken zijn misschien nog niet helemaal doorgedrongen, maar toch zeker al dit:


"De meeste mensen van ons team heb ik gisteren al persoonlijk gefeliciteerd, voor diegene die ik zou gemist hebben; nogmaals:

Bedankt allemaal, het waren verdomd zware uren en dagen, maar het resultaat is er naar !!! "


Natuurlijk ook bedankt aan de externe medewerkers en assistenten !
EN de sponsors niet vergeten he !


Patrick Hendrickx

ook namens Peter, Bart en Werner !


En nu ??? Afkicken zeker :D :D

En vooral VEEEEEEEEEEEEEEEEELLLL slapen ;)

24u.be 25-08-2003 11:36

Fordje heeft mooi praten hierboven :D :D

Slapen ??


Hij vergeet er wel bij te vertellen dat www.24u.be deze week nog volop zorgt voor nabesprekingen, extra foto's en info.

Alle teams kunnen dan ook nog steeds hun persberichten blijven zenden naar info@24u.be.

FormulaV-JH495 25-08-2003 12:33

guys ... thx

Ik kon jullie info goe gebruiken tijdens het werk ... It wasn't a boring nightshift this weekend :)

Gilles 25-08-2003 12:35

proficiat mannen ;)

GM RACING 25-08-2003 13:23

Betreft Clio Us Carworld
 
Hello,
Weet iemand hoe die mannen geeindigt zijn met hun clio?
Doei
Luc
GM Racing

ikke 25-08-2003 13:57

ze zijn 18 de geworden op 104 ronden van de winnaar

GM RACING 25-08-2003 14:03

Ikke
 
Hello,
Dank u voor informatie :)
Niet slecht,hé?
Doei
Luc
GM Racing

Scapa 25-08-2003 16:21

Terug on-topic!

Bedankt aan de mannen van 24u.be voor de live-coverage, foto's... Hopelijk zijn jullie er volgend jaar weer!

Ook RIS en HIBN verdienen alle lof. Er zijn weinig (of zelfs geen) etmaalraces die zo'n internet coverage krijgen. We zijn verwend :)

Mark 25-08-2003 16:47

Heb vandaag 24u.be eens bezocht...........tis achteraf mooi geworden. Goed gedaan! Mis in het live nieuws de crash van de Corvette tijdens de late avond.........zeker niet gezien, het was al donker ;)

Als we nu nog eens draadloos internet op post konden krijgen was het helemaal perfect. ;)

Zou dat geen primeur zijn voor Zolder?, haal je de wereldpers mee. Kost niks, gewoon zo'n provider gek maken :D :D

flugel 25-08-2003 17:25

Quote:

Originally posted by Marshal
Heb vandaag 24u.be eens bezocht...........tis achteraf mooi geworden. Goed gedaan! Mis in het live nieuws de crash van de Corvette tijdens de late avond.........zeker niet gezien, het was al donker ;)


de live tracker deed in het begin een beetje nukkig, maar das allemaal goed gekomen ;)

wiljo 25-08-2003 17:49

Hulde Hulde Hulde!

joost 25-08-2003 18:28

bende lawaaimakers, gelukkig heb ik nog wat sigaretten kunnen afsmoren anders was het voor niks geweest.
En Guy, hoe was de kreeft?

fordje 25-08-2003 18:31

Quote:

Originally posted by Marshal
Heb vandaag 24u.be eens bezocht...........
Hoe ? Nu pas.... :D . Had je gisteren geen tijd misschien ;)

Nee, Corvette kon niet wachten met crashen tot we onze kleine hik-up van de tracker hadden hersteld. Jammer ;)

Maar we hadden wel fotomateriaal hé !

Toch bedankt ook aan ALLE marshalls voor " A Good Job Well Done".

Ik had het geluk tijdens de nacht een bezoek te mogen afleggen aan de koersdirectie en dienst veiligheid. Dit heeft me meer info bijgebracht over de achtergronden van deze race (en ook andere wedstrijden op circuit).
Je mag de taak van die mensen niet onderschatten. Ervaring en race-inzicht spelen daar een belangrijke rol.
Het is dan ook niet meer dan normaal om ook deze mensen te feliciteren. Zowel de baanposten als de koersdirectie zorgden er weer voor dat het een veilige en reglementaire race werd.

Peter Baert 25-08-2003 19:20

Welgemeende proficiat aan de mannen én vrouwen van 24u.be.

Sorry voor die pipo die kort na middernacht wat onnozel kwam doen ...


All times are GMT +2. The time now is 19:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.