![]() |
2 x 12u Antwerp Karting
Beste Piloten,
Op en 9 & 10 juli neemt Kartgrid opnieuw deel aan de 2 x 12u van Antwerp Karting. Wij zijn hiervoor nog steeds op zoek naar piloten om nog een derde team in te schrijven! Jullie zouden dan deelnemen met een gehuurd competitiechassis onder Kartgridvlag. Normale inschrijvingsprijs voor dit evenement bedraagt 2000 euro + 250 euro waarborg. Kartgrid zorgt er echter voor dat jullie kartje gesponsord wordt! Voor slechts 75 euro per uur kan u aan het stuur kruipen van een competitiekartje! Geen zware bumpers die ervoor zorgen dat je kart na elke korte bocht zichzelf weer op gang moet slepen, MAAR natuurlijk ook minder plaats voor foutjes daar dit soort kart veel fragieler is. Aarzel niet en neem contact met ons zodat wij kunnen beginnen met de samenstelling van het team. Wacht niet tot het laatste moment want wij beginnen volgende week maandag reeds met de voorbereidingen voor onze andere twee teams. Voor verdere info of vragen ben ik natuurlijk ook altijd bereikbaar: Flitser@kartgrid.be Hopelijk tot binnenkort! Sportieve race-groeten, Didier Hulders :gas: www.kartgrid.be PS(Waarom zelfs geen Kartgrid-MAK team proberen samenstellen? Enfin, we staan open voor de nodige voorstellen ;) ) |
Ik kan jullie zeggen dat het echt de moeite waard is en niet duur voor hetgene je krijgt.
2 jaar geleden heb ik meegedaan en ik blijf het een van de leukste races vinden waar ik aan de start ben gekomen. Dit jaar ga ik helaas (waarschijnlijk) niet kunnen deelnemen aangezien ik pas die zaterdag terug ben uit verlof. |
Nog kandidaten? :gas:
Zaterdag: 10u - 11u: Nordine Zaïdi 11u - 12u: Bart van den Acker 12u - 13u: Patrick (Fordje) 13u - 14u: Bart Van den Acker 14u - 15u: 15u - 16u: 16u - 17u: 17u - 18u: 18u - 19u: Raoul De Frangh 19u - 20u: Nordine Zaïdi 20u - 21u: Raoul De Frangh 21u - 22u: Didier Hulders Zondag: 8u - ... 14u - 15u: Michel Vandersnick 15u - 16u: Kurt Hellemans 16u - 17u: Michel vandersnick 17u - 18u: Kurt hellemans 18u - ... |
Allé, ik kom nog een laatste keer zagen :p
Nog één piloot gezocht om één uurtje te rijden op zaterdag. Ofwel van 14u tot 15u, ofwel van 21u tot 22u, maw ik kan altijd wisselen indien gewenst. Zondag is reeds alles geregeld dankzij de crew van MINI Belux alias Dentrak :worship: Zaterdag: 10u - 11u: Nordine Zaïdi 11u - 12u: Bart van den Acker 12u - 13u: Patrick (Fordje) 13u - 14u: Bart Van den Acker 14u - 15u: 15u - 16u: Marc Vandecapelle 16u - 17u: Raoul De Frangh 17u - 18u: Marc Vandecapelle 18u - 19u: Raoul De Frangh 19u - 20u: Nordine Zaïdi 20u - 21u: Raoul De Frangh 21u - 22u: Didier Hulders Graag snel reageren naar Flitser@kartgrid.be of via 0497/33.65.74 |
Quote:
Temeer daar die karts in geen geval te vergelijken zijn met de "gewone" huurkarts. Niet alleen sneller, maar ook vinniger en...iets gevoeliger om mee om te springen. Dus gek doen is er niet bij, tracht gewoon zo rap mogelijk te zijn zonder daarbij de kamikaze uit te hangen. Alhoewel dat laatste voor mij nogal pejoratief is ten opzichte van vele anderen..enfin, een mobiele chicane is anders ook niet slecht :). Kwestie van de baan wat leven te geven ;) Enne, als de sfeer gelijk is aan twee jaar geleden is het daar echt wel prettig rijden. En nu maar hopen op regen zeker :) :crazy: |
Quote:
Ik denk dat je vanavond al lustig zal kunnen trainen in de regen :gas: Tot vanavond! Ik ga nu al plonsen :p ;) |
En geen wedstrijdverslagen?
Onze race kan ik vrij kort samenvatten: Geen brokken, toffe sfeer (met bitsige momenten), véél geluk, en hoogste schavot!! En veel spierpijn!! Volgend jaar enkele ploegen van de paddock? |
Quote:
|
Copy van mijn post op het kartgrid-forum:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 15:59. |