![]() |
Paddockers, steun het nieuwe Belcar-concept door uw aanwezigheid tijdens de 1ste race
Beste Paddockers,
In het weekend van 8/9 april zal de Belcar voor het eerst in haar nieuwe concept gaan racen tijdens de Belcar First Race op Spa. Wat is een betere stimulans dan de massale aanwezigheid van de liefhebbers die op dit forum voorbij komen? Steun de organisatie, teams en coureurs door uw bezoek bij dit nieuwe initiatief. Nog geen (gratis) uitnodiging ontvangen om dit evenement te bezoeken? Stuur dan een mailtje naar marshal@paddock.net ;) Bij ons geen prijsvragen of wollige teksten zoals op andere sites, bij ons is het altijd prijs :) |
Ik zit dan in Granada. :)
|
Normaal gezien ga ik kijken, wel nog even mijn kaart gaan afhalen bij A.J.
|
heb hier nog een stapeltje kaarten liggen...
|
Quote:
|
Quote:
Ik ben 18dagen in Thailand en mis geen enkel top autosport event in ons landje. Vertrek de dag na de Belcar First race en kom terug enkele dagen voor de WS zolder onveilig maken... |
Fijne actie van de Paddock en bedankt voor het aanbod maar ik was 1 van de 100 (of 200 of 300:D ) gelukkigen die een ticket wist te bemachtigen via racingworld.be. Ik weet enkel nog niet hoe of waar ik mijn kaartje zal kunnen/moeten afhalen (Dries laat maar iets weten via pm)
En euh... laat de tickets voor de volgende races ook maar komen :) |
Heb mijn kaarten ook al, zal er zeker zijn.
|
Is het normaal dat er nog geen antwoord gekomen is op het mailtje (niet dat ik opdringerig wil doen, maar het het is maar voor de zekerheid ;) )?
|
Quote:
|
Ik heb het mailtje gekregen, de omslag vertrekt first thing in the morning. Nogmaals bedankt.
|
ik heb ook nog geen antwoord gekregen? ben er nochtans zeker van dat ik een mailtje heb gestuurd
|
Quote:
|
Bedankt!
|
Ik heb ook al 2 keer gemaild, maar nog geen antwoord gekregen:(
|
All times are GMT +2. The time now is 22:31. |