Belcar Holiday Race
Wie zakt er allemaal af naar de Lausitzring, als piloot of toeschouwer?
|
Ik kom als toeschouwer... Net terug van de LMS in Nürburg en dan hop op weg naar Lausitz om dan 1 dag later weer naar Francorchamps af te zakken. We zien het zitten! :p
|
in één of ander roddelmagazine dat Koen Wauters het niet ziet zitten om eerst 6 uur naar ginder te rijden, een raceke te doen, en dan 6 uur terug te rijden. die komt dus niet
|
Quote:
|
Quote:
Bij AD Sport zeiden ze tijdens de Midsummer Race dat ze niet afzakken naar Lausitz... |
Quote:
|
in 6 uur naar ginder rijden :no:
dat word fietsen denk ik :gas: |
Quote:
bwa, als de Belcar al ter sprake komt in interviews met Koen, ben ik geneigd het te geloven. ze gaan niks verzinnen over iets dat ze niet kennen he :+ |
Quote:
|
Quote:
Moest het nu nog gereduceerd worden aan de hand van een guest entry type GT1/klasse1 van één of ander (duits) team... maar zal jammer genoeg niet zo zijn vrees ik... Of weet er soms al iemand welke guest entry's er zullen/kunnen komen? |
Deelnemers Belcar Original van donderdagtraining uit trainingsverslag Zolder:
Quote:
Of gaat het om een fout van de verslaggevers? Link: http://www.racingworld.be/nieuws/360...iningsdag.html |
Geen Viper op lausitz en mischien ook GeeN Marcos:(
Marc Goossens: Quote:
|
Goe bezig de RACB. Waar ben je mee bezig als de teams zelf reglementwijzigingen moeten gaan afdwingen om ook maar een beetje meer competitief te zijn. Geen Viper, geen Marcos, wss ook niet voor de 24u van Zolder. Dat is héél erg jammer allemaal, zeker omdat ze nu net naar het buitenland gaan. Belcar kan wel wat buitenlandse aandacht verdragen dacht ik zo.
|
Oei, dan moeten we opletten of er wel 5 wagens in de grootste klasse zijn, anders rijden ze maar voor halve punten...
|
Ik hoop dat ze gewoon ns inzien dat die FIA-GT reglementen voor niks nodig zijn!!! Wij rijdt er zowel FIA-GT als belcar met éénzelfde wagen: NIEMAND! Neem gewoon het oude reglement waarbij de belcar nog zijn hoogdagen beleefde...Als ze het niet veranderen vrees ik dat de belcar zijn dagen stilaan geteld gaan zijn. Het echt doodzonde zijn :( .
|
All times are GMT +2. The time now is 21:09. |