![]() |
De Paddock ledenvergadering en Karting 2007, 17 maart Extreme Kart Herselt!
Beste leden van de VZW en forumbezoekers,
Zaterdag 17 maart 2007 is het weer zover: de jaarlijkse Paddock ledenvergadering + aanverwant evenement. Dit jaar zal alles doorgaan in Extreme kart te Herselt, alwaar we gezellig gaan vergaderen en karten. We beginnen de dag om 13u met de ledenvergadering, en omdat dit rond etenstijd is zijn er broodjes voorzien. Graag dus vooraf even laten weten als lid dat je langskomt zodat we alles vlot kunnen voorzien. Om 14u30 (stipt omwille van een strakke planning) worden de karters die niet op de vergadering aanwezig waren verwacht. We houden het bij het leuke format van 2 jaar geleden: vrije training, kwalificatie en een korte sprintrace. Iedereen is welkom en we garanderen voor iedereen een leuke namiddag. Rond 18u zijn we zeker klaar en is er voor wie dat wil de mogelijkheid om naar Wheels te gaan waar er om 21u een vertoning met oude F1-films begint als opwarmer voor de eerste GP van het seizoen de volgende morgen. Wat kost dit nu: - de ledenvergadering: gratis, wel graag bevestiging i.v.m. de broodjes - de karting: - 55 € voor alle niet-leden en leden die niet op de vergadering aanwezig zijn - 45 € voor alle leden die ook aanwezig waren op de vergadering Inschrijvingen gebeuren door het geld over te maken op rekeningnummer 733-0082342-19 met vermelding "De Paddock ledenevenement" alsook je naam, nickname en eventueel lidnummer. Info voor de mensen die aan de andere kant van de grens wonen: IBAN rekeningnummer: BE39 7330 0823 4219 BIC code: KREDBEBB Gelieve ook een mailtje met je inschrijving te sturen naar raceboy@depaddock.eu Dit alles voor 28/2/2007 |
Quote:
|
Quote:
Hoe is het format in detail? Hoeveel tracktime krijg je voor je geld? Hoeveel min is de FP?, Q? en de race? Is het een F1 start? of een LeMans start? |
Quote:
|
Ik heb net de 17de vrij kunnen nemen op mijn werk. Ik ga dus ook mee... ...tenzij ik net die dag in mijn rijverbod zou vallen! Ik ben vorige maand wegens een selheidsovertreding veroordeeld tot 8 dagen rijverbod (maar ik weet nog niet wanneer dit gaat plaatsvinden) en dan is het nogal moeilijk om in Herselt te geraken. Of zou er in dat geval een andere Paddocker me een lift kunnen geven? ;) Ik woon momenteel in Lommel!
|
Ik zal er bij zijn!!!
|
Ik heb zo het idee dat er serieuze concurentie gaat zijn op de piste! :gas:
|
Nog iets meer dan een week. Het is een niet te missen evenement voor gevorderde en niet gevorderde karter. Voor wie twijfelt of het leuk wordt , kan je heir de reacties van de vorige keer lezen: http://forum.depaddock.eu/showthread...hlight=herselt
|
Oeps... Totaal vergeten mijn finaciële bijdrage te storten. Morgen snel even langs de bank!
|
Quote:
heb je al een mail gestuurd want ik heb nog niets ontvangen. |
:o (Weer) oeps!!! Moet je niet vragen hoe ver ik met mijn gedachten zit! Die laatste zin in de 1ste post gewoon over het hoofd gezien! :frusty: Mail is onderweg!!!
|
Quote:
|
Ik kom naar de ledenvergadering, en blijf om naar de karting te kijken.
(Maar rij zelf niet mee). Tussendoor zou ik graag een broodje eten. |
Vandaag geld overgeschreven + bevestigingsmail gestuurd
Iemand een idee met hoeveel we zullen zijn? |
Ik zal er ook zijn, zowel voor de ledenvergadering als voor het karten. Ik zal nog bevestigen via mail, en het benodigde slijk der aarde overmaken.
|
All times are GMT +2. The time now is 14:17. |