![]() |
Tickets F1 Spa 2004
Iemand al iets opgevangen omtrent ticketverkoop voor de GP in Spa volgend jaar? Op spa-francorchamps.be nog niet veel te vinden... Iemand interne informatie? :-)
|
Je bent er ook vroeg bij!! :)
|
De kalender is nog niet goedgekeurd, dus de verkoop kan nog nie beginnen.
|
|
Ik ben niet gehaast,zolang et voor 31 Januari is dat ik ze kan bestellen is et ok,als ze dit jaar ten minste dat voordeel geven,als ze wat geld willen terug winnen zou et wel eens kunnen dat het een vaste prijs is,en dus niet goedkoper voor 31 Januari. :rolleyes:
|
Als de prijzenpolitiek zoals vroeger zal zijn met enkel weekendtikets om op vrijdag of zaterdag binnen te raken, gaan ze mij ook in 2004 niet in Francorchamps zien tijdens de F1. :no:
|
Bingo... gewoon veel te duur.
Daarbij... nog geen twee weken later kunt ge gratis naar de historic races gaan en echte racewagens en echte gevechten zien (niks "aero package" of gelul over breedte van het loopvlak). Tractiecontrole en semi-automatische versnellingsbakken = *watjes* !! Jan. =--- |
Right obi jan !!!!!
Ze zouden gewoon de prijzen van de tickets veel lager moeten leggen , en meer volk trekken . Ik ga niet gewoon door die onmenselijke prijzen. Zeker als je weet dat je (zoals obi jan al zei) twee weken later voor niets binnen geraakt , en er races ziet die echt rond rijkunst draaien , en niet rond het financieel sterkste merk, zoals het heden ten dage het geval is. |
Doet hier niet echt ter zaken, maar toch leuk om te weten.
bron: De Standaard Contract voor Formule 1 in Francorchamps ligt klaar NAMEN - Volgens de Waalse minister van Economie, Serge Kubla (MR), zou er de komende dagen een contract getekend worden met Bernie Ecclestone, waardoor Francorchamps vanaf 2004 terug een wedstrijd Formule 1 zou kunnen organiseren. Door het contract met Formule 1-baas Ecclestone, zou ons land de volgende zeven jaar een Grote Prijs kunnen organiseren. De Waalse regering heeft vandaag ook ingestemd met de plannen voor Francorchamps die de ministers Kubla en Michel Daerden (Openbare Werken) hadden voorgesteld. Het gaat om de herstructurering van de intercommunale van het circuit van Spa-Francorchamps, de oprichting van een exploitatie- en promotiemaatschappij en het verzekeren dat de Grote Prijs Formule 1 naar België terugkeert, zonodig via financiering. |
Ik zoek ook al tickets voor 2004. Om eerlijk te zijn kan de prijs me weinig schelen. Het zal zeker meer zijn dan in 2002 en ze zijn inderdaad zowat de duurste van alle GPs, ... maar ik wil nu eenmaal doodgraag de race zien, dus ...
1. http://www.spafrancorchamps.be (belooft binnenkort tickets) 2. http://www.racb.be (hier heb ik de voorbije jaren besteld) 3. http://www.spa-francorchamps.be (site van het circuit) |
TiBo gelijk heb je, price doesn't matter. Voor die ene keer, je ben fan of je bent het niet.
|
Historische race? Ik ga akkoord dat er mooie wagens bij zitten, maar die mannen zullen hun baby's wel met de zachtere hand sturen, ze zouden gek moeten zijn ook... Ik zag onlangs Op Franco de Boss mannen bezig, en buiten 2-3 man wordt er niet echte geraced...
Ik sluit me aan bij Tibo en Monty..., wij hebben dezelfde goesting :applaus: NIKS tipt aan een F1 qua sound en zicht, ikke volgend jaar naar Franco! :bye: :D :D |
Ze pakken het al groots aan : vanmorgen in het Noordstation affiches gezien waar je niet naast kon kijken.
Mij zien ze daar echter ook niet. |
|
Ik hoop toch ook te gaan ze!! :D
Nu geen tweede zit :p |
All times are GMT +2. The time now is 21:19. |