![]() |
50 vrijkaarten voor de World Series (24-25 april)
Dankzij de bereidwillige medewerking van autohandel Descom werd De Paddock in het bezit gesteld van 50 vrijkaarten van de World Series.
De 25 eerste Paddock-leden die me emailen op guy.golsteyn@pandora.be met vermelding van je lidnummer en je volledige naam krijgen van ons 2 vrijkaarten. Ze zullen aan de ingang van het circuit klaarliggen onder gesloten envelop op jouw naam. Snel zijn is de boodschap! Alweer een reden om Paddock-member te worden :) |
hoe word je Paddock-member? of is dat automatisch als je je hier aanmeldt?
|
Daar krijg je hier een goed beeld over ...
Verdere vragen mag je natuurlijk altijd stellen. |
IK wil hier toch nog even herhalen dat je ALLEEN AANSPRAAK KAN MAKEN ALS JE PADDOCK-MEMBER BENT!!!
Dus als je je lidnummer niet opgeeft in je aanvraag, kan ik je ook geen vrijkaarten bezorgen. Misschien was dit niet duidelijk gesteld de eerste keer, want ik word overstelpt met aanvragen voor vrijkaarten door niet-members... Of je al dan niet lid bent en welk lidnummer je hebt kan je hier terugvinden. |
Quote:
Stuur een mail naar pjs@tiscali.be Vermeld : volledige naam + aantal kaarten (max. 2), U ontvangt dan per re-mail alle verdere praktische informatie. MVG Rrubinio |
Volvo Belgi๋ stelt 5000 vrijkaarten ter beschikking. Binnenkort te verkrijgen wij elke Volvo dealer. Hoe zou dat komen ?
|
Quote:
we doen er nog eens 30 vrijkaarten bovenop. Stuur een mail naar pjs@tiscali.be Vermeld : Belcar & World Series , volledige naam + aantal kaarten (max. 2), U ontvangt dan per re-mail alle verdere praktische informatie. MVG Rrubinio |
Het is hier precies uitverkoop. Voor de WS zijn er in totaal 20000, ja twintigduizend vrijkaarten te verdelen. Maak er dus geen opbod van.
|
Quote:
Thx FF |
Ik heb alle gegevens van de leden die kaarten gevraagd hebben, en ze zullen klaar liggen aan het welkom-center onder gesloten envelop.
E้n dezer dagen sluit ik hier af en dan post ik de namen van de leden die hun kaarten mogen afhalen. |
In de Versuz delen ze de vrijkaarten uit tot zelfs in de Delhaize :) (en nog wel op 1000 andere plaatsen waarschijnlijk)
|
Hoe dan ook, dit zijn de 8 Paddock-members die hun vrijkaarten onder gesloten enveloppe op hun naam mogen afhalen aan het welcome-centre op parking 69 :
Kurt Van Goethem : 2 kaarten Chris De Turck : 2 kaarten Gunther Ongena : 2 kaarten Rony Orlans : 2 kaarten Karel Herman : 2 kaarten Dave Singelee : 2 kaarten Jan Gypen : 2 kaarten Yves Van Grimberge : 2 kaarten See you in Zolder ! ;) |
Quote:
Voorbeeld: Doordeweeks Jefke heeft geen kaarten en lees op dit forum dat Jan Jansen er twee mag afhalen in het Welcome Center. Doordeweeks Jefke gaat om 9 uur de omslag op naam van Jan Jansen opvragen en .. Jan Jansen mag betalen als hij de wedstrijd nog wil zien. |
Om dat te voorkomen zal Belgian Race Invest 100 kaarten klaarleggen in de Welcom 69. Een bezoekje aan de Volvotent in ruil is al meer dan voldoende.
Vraag dus gewoon de enveloppe van BRI en neem er de kaarten uit die je wil. |
Quote:
Alvast bedankt voor de kaarten trouwens ;) groeten Gunther |
All times are GMT +2. The time now is 19:15. |