De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Endurance (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Marc Goossens met Courage in Le Mans (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=7864)

The Interceptor 21-04-2004 23:14

Marc Goossens met Courage in Le Mans

Marc heeft alsnog een zitje kunnen bemachtigen voor de 24 Uren van Le Mans, en dit door een terugkeer bij het team waar hij in 1997 zijn beste resultaat ooit op Le Mans wist te vieren.

verdere rijders zijn er nog niet bekend.

Ook is de kans groot dat Marc nog 4 LMES 1000 km races zal rijden dit jaar, maar 100% ligt het nog niet vast

Marc zal dus een zeer druk weekend tegemoed gaan nu, het is ook nog Belcar in Zolder!

bron: www.marcgoossens.com

vandijk 22-04-2004 00:07

Cool!

vandijk 22-04-2004 00:08

Roman Rusinov toevallig?

FIRE 22-04-2004 18:39

Goed om te horen dat hij weer een stoeltje heeft. Vorig jaar reed hij een goede wedstrijd in de Riley&Scott.

Thomaske 22-04-2004 18:58

Marc Goossens zal zondag niet alleen over en heen reizen van Zolder naar LeMans and back. Hij zal dit samen doen met Anthony Kumpen

Gilles 24-04-2004 21:48

Mike Hezemans, gaat die niet ook mee dan???

Mark 24-04-2004 21:59

Quote:

Originally posted by Gilles
Mike Hezemans, gaat die niet ook mee dan???
Naar Le Mans reizen met een Nederlander is geen pretje hoor :D Menig paddocker heeft daar nog steeds nachtmerries van.

Trouwens met het inschrijven Selleslagh op de Corvette spelen ze op het zeker. Mocht er iets gebeuren hebben ze een piloot achter de hand. Hebben Hart en GLPK ook zo een back-up plan? Of gokken die het erop?

FIRE 25-04-2004 19:27

Goossens is vandaag tijdens de PQ test 3e geworden in hun klasse.

Mike Hezemans rijdt voor Barron Conner Racing (Ferrari 575M).

The Interceptor 25-04-2004 22:21

maar zogoed ging de Courage nr 33 nog niet vandaag, de andere wagen van het team ging wel beter, dus ik heb er alle vertrouwen in dat dit tegen de race wel goed zit!!!

Mark 03-05-2004 18:18

Re: Marc Goossens met Courage in Le Mans

Quote:

Originally posted by The Interceptor
[B]Ook is de kans groot dat Marc nog 4 LMES 1000 km races zal rijden dit jaar, maar 100% ligt het nog niet vast
Weekendje rust voor Goossens?

Quote:

lmsr.net has learned today that Courage will withdraw their entry from the LMES Monza 1000K. The LMP2 had numerous oil problems at Lemans testing and the team wants to focus on fixing the problem before LeMans 24 Hour next month.
bron: www.lmsr.net

fast freddy 03-05-2004 22:02

ms wel maar jah DE 24 Uren van LE MANSis wel een vanderaces inde geschiedenis eh logisch dat die voorrang krijgt

***edit***

Alstublief seg :rolleyes:

Zo werkt het hier dus niet, hoe het bijvoorbeeld wel zou moeten:

Misschien wel ja. De 24u van Le Mans is wel één van de bekendste races ter wereld, logisch dat die voorrang krijgt.

Dit lijkt me toch niet teveel gevraagd?

mvg,
Stijn

***edit***

The Interceptor 04-05-2004 01:52

het zou kunnen, ik zal eens horen naar bevestiging ...

in Le Mans was er inderdaa veel probleem met oliedruk en dergelijk op de Courage waar Marc mee rijdt. Zo is hij niet verder gekomen dan één rondje :( De andere wagen van het team draaide anders wel goed, hopelijk krijgen ze dat dus in orde tegen de 24 uren.

ook staat er op 17 en 18 mei nog een test gepland in Paul Ricard!!

joost 04-05-2004 07:03

Quote:

Originally posted by fast freddy
ms wel maar jah DE 24 Uren van LE MANSis wel een vanderaces inde geschiedenis eh logisch dat die voorrang krijgt

***edit***

Alstublief seg :rolleyes:

Zo werkt het hier dus niet, hoe het bijvoorbeeld wel zou moeten:

Misschien wel ja. De 24u van Le Mans is wel één van de bekendste races ter wereld, logisch dat die voorrang krijgt.

Dit lijkt me toch niet teveel gevraagd?

mvg,
Stijn

***edit***

Stijn,

you're my hero

:+

gwyllion 04-05-2004 13:44

Quote:

Originally posted by The Interceptor
het zou kunnen, ik zal eens horen naar bevestiging ...

in Le Mans was er inderdaa veel probleem met oliedruk en dergelijk op de Courage waar Marc mee rijdt. Zo is hij niet verder gekomen dan één rondje :( De andere wagen van het team draaide anders wel goed, hopelijk krijgen ze dat dus in orde tegen de 24 uren.

ook staat er op 17 en 18 mei nog een test gepland in Paul Ricard!!

Jep, staat ook te lezen op pitstop.tv

fast freddy 04-05-2004 20:45

@ stijn mijn excuses,ik heb een slecht werkend keyboard(vandaar missende spaties) en af en toe een beetje teveel msn allures,normaal verbeter ik mijn berichten grondig, maar als je ouders op je dak zitten dat je nog moet gaan leren dan luister ik beter :D . Maar ik wou die post er nog op zetten vandaar moest het snel gaan.Maar ik zal er op letten dat dit niet meer voorkomt :)

All times are GMT +2. The time now is 02:58.