![]() |
Jos Menten : een Nederlander die zich thuis voelt in België
Een tweetal jaar terug was Jos Menten nog een nobele onbekende in België. Daar kwam verandering in, toen Jos in 2002 zijn eerste optreden maakte in het Belcar Kampioenschap en al snel bewees uit het goede hout gesneden te zijn.
In 2003 reed hij een volledig seizoen Belcar, met enkele opmerkelijke resultaten. En ook nu, in 2004, is Jos Menten weer van de partij in het Belcar Kampioenschap, waarin hij tijdens de eerste twee wedstrijden ijzersterk presteerde. /** mod Hier stond een passage die een zweem van Reclame bevatte ;) **/ Wat denken onze Paddock-Belcarliefhebbers over deze noorderbuur? Welke toekomst ligt volgens jullie in het verschiet voor Jos? Denken jullie dat Jos menten in Belcar blijft, of meten jullie hem een "grotere" toekomst toe? Op onderstaande site kunnen jullie trouwens een column lezen van Jos. |
Veel zal afhangen van z'n budget natuurlijk. Het talent is er zeker maar daar koop je in deze tijden niet veel meer mee. FIA-GT of LMES moet ooit mogelijk zijn.
|
Quote:
En dan...........dan is het hopen op een "funded drive" ;) |
Jos is in mijn ogen een groot talent. Waar de toekomst hem brengt is koffiedik kijken, maar in dat koffiedik zitten idd aardig wat centen verstopt. Maar ik wens hem in elk geval alle succes toe en dat zijn toekomstdromen mogen uitkomen :)
|
Ik kan het bovenvermelde alleen maar beamen! Met de nodige budgetten zie ik hem dan ook zonder probleem meedragen in de Fia GT.
Het is jammer dat hij bij AD een beetje in de schaduw loopt van de Wauters-broertjes. Want hij stond er blijkbaar versteld van dat ik aan hem een foto vroeg aan niet aan de broers! :D Sorry, maar die kunnen voor mij niet tippen aan de Jos of die andere top Belcar-piloten... :cool: Van hem zullen we zeker nog veel te horen en te zien krijgen. J'en suis sûre et certaine! ;) Ben dan ook blij te lezen dat hij ook z'n bijdrage levert aan het column... Ik word alvast vaste lezeres! Groetjes, Belle |
Hij haalt wel meteen een zeer intressant punt aan, volgens mij: een 2de buitenlandse race voor de Belcar. Het zou volgens mij inderdaad de aantrekkelijkheid alleen maar opkrikken, alhoewel het voor de kleinere teams dan misschien te duur uitvalt?
|
Quote:
|
Quote:
Wat Jos betreft. Ik vind het prachtig dat talentvolle kerels zoals Jos naar de Belcar komen. Hopelijk kan Jos doorgroeien naar de FIA GT of LMES en laat hij intussen nog veel mooie dingen zien in de AD sport porsche ! |
Quote:
Ik kijk daar alvast al naar uit! Groetjes, Belle |
Hou het een beetje ontopic jongens!
|
All times are GMT +2. The time now is 07:48. |