De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Forza Minardi (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8398)

FormulaV-JH495 21-06-2004 22:52

Forza Minardi

Guess what ...

dit verdient een topic ...

Forza Minardi :D

JPMontoya 21-06-2004 23:13

Idd, T beste wat ik gezien heb sedert maanden in F1 -> minardi die punt nemen ! en dan nog door Baumgarter. Degene waar ik het eigenlijk niet van verwacht had. Tof dat regelmaat ook beloond wordt.

redje 22-06-2004 09:23

Eindelijk scoren ze nog eens punten. Minardi kan dat geld zeer goed gebruiken.
Ik had eigenlijk liever gezien dat Bruni dat punt scoorde.

Mr.Dallara 22-06-2004 12:02

Re: Forza Minardi

Quote:

Originally posted by FormulaV-JH495

dit verdient een topic ...

En meer dan dat ook!!! écht een aplausje voor Minardi!!! :applaus: :crazy: :applaus: :crazy: :applaus: :crazy:

De nieuwe sponsor (goldenpalace.com) heeft direct een mooi entree gemaakt bij Minardi.

Trouwens die goldenpalace.com is een amerikaanse goktent, misschien heeft het ganse team zondag avond ff free aan de roulette mogen draaien... :D als beloning voor het puntje...

Hopelijk komt er snel een 2e puntje....

Oneliner 22-06-2004 15:45

Voor dat tweede puntje zullen ze moeten wachten tot in spa ;)

Mr.Dallara 22-06-2004 17:45

Quote:

Originally posted by Oneliner
Voor dat tweede puntje zullen ze moeten wachten tot in spa ;)
Laat ons hopen dat Minardi in Spa punt(en) gaat scoren, en stiekem hoop ik nog steeds dat Leinders deze punten mag scoren...

marcel 22-06-2004 17:47

Re: Re: Forza Minardi

Quote:

Originally posted by Mr.Dallara
En meer dan dat ook!!! écht een aplausje voor Minardi!!! :applaus: :crazy: :applaus: :crazy: :applaus: :crazy:

De nieuwe sponsor (goldenpalace.com) heeft direct een mooi entree gemaakt bij Minardi.

Trouwens die goldenpalace.com is een amerikaanse goktent, misschien heeft het ganse team zondag avond ff free aan de roulette mogen draaien... :D als beloning voor het puntje...

Hopelijk komt er snel een 2e puntje....

goldenpalace is niet meer dan een bookies-site...
en ik dacht dat het voorlopig alleen voor Canada was :confused:

en eerlijk gezegd had ik liever gezien dat Bas in die wagen zat :+

Mr.Dallara 22-06-2004 20:57

Re: Re: Re: Forza Minardi

Quote:

Originally posted by marcel
goldenpalace is niet meer dan een bookies-site...
en ik dacht dat het voorlopig alleen voor Canada was :confused:

en eerlijk gezegd had ik liever gezien dat Bas in die wagen zat :+

Euh, Bas heeft de donderdag in Indianapolis een contract kunnen tekenen voor de rest van het seizoen! ;)

Quote:

...

Een gloriedag dus voor Leinders, die bovendien het contract met zijn sponsor goldenpalace.com ondertekend zag. Met die handtekening is Leinders zeker van de rest van het seizoen, heeft hij goeie vooruitzichten voor 2005 en zou er wel eens snel iets uit de boom kunnen vallen voor Francorchamps in augustus.
Bron: pitstop.tv

Als je dit leest, KAN er wel degelijk heelwat uit de boom gaan vallen :) ;) , nu maar hopen dat het ook zo gaat zijn...

marcel 22-06-2004 21:12

Re: Re: Re: Re: Forza Minardi

Quote:

Euh, Bas heeft de donderdag in Indianapolis een contract kunnen tekenen voor de rest van het seizoen! ;)

Bron: pitstop.tv

:o dit nieuwtje was mij dus volledig ontgaan :frusty:

Maarten 23-06-2004 11:07

dat ziet er goed uit voor de rest van het jaar, maar ik zou niet te veel hoop zetten op een deelname van bas in spa, kwestie van een ontgoocheling te vermijden

alleszins een goed weekend voor minardi met het punt en voor bas die eindelijk eens sneller was dan de kopmannen

Mr.Dallara 23-06-2004 16:41

Quote:

Originally posted by Maarten
dat ziet er goed uit voor de rest van het jaar, maar ik zou niet te veel hoop zetten op een deelname van bas in spa, kwestie van een ontgoocheling te vermijden

alleszins een goed weekend voor minardi met het punt en voor bas die eindelijk eens sneller was dan de kopmannen

Euh :rolleyes: , ik hoop dat ik hier niet goed lees... :rolleyes:

Hoe kan je nu klagen over Bas, dat hij niet sneller is dan z'n teammaats????
Hij rijd ten eerste steeds met over volle benzine tanks om race settup's te testen voor zondag. Z'n wagen is dan ook een rijdend laboratorium, aangezien ze iedere keer opnieuw evo's testen op Bas z'n wagen, terwijl de vaste piloten enkel met materiaal rijden dat al getest is en dus betrouwbaar(der) zou moeten zijn.
En als top of de bill, Bas heeft het de eerste vrijdagen moeten stellen met een chassis anno 2003, waar dan nog eens een probleempje mee was.
Pas sinds Canada heeft Bas een gelijkaardig chassis als de vaste piloten! :) En je ziet direct de gap verkleinen tussen hem en Brunni. ;)

Denk er om, Bas is en blijft momenteel TEST- en reservepiloot. Als TEST piloot verwacht men dan ook geen sherpe crono's van hem, hij moet dan ook vooral zeer goede feedback geven. En dat doet hij dan ook, want Stoddard is meer dan tevreden van onze landgenoot. ;)

Maarten 23-06-2004 19:39

nu ik het nalees zie ik de dubbelzinnigheid

ik doelde niet op het feit dat bas een ontgoocheling zou worden maar dat wij ontgoocheld kunnen zijn dat bas niet in spa zou kunnen rijden, gewoon owv contract

tuurlijk is het schitterend wat bas in indianapolis heeft gedaan, maar mijn bovenstaande post was precies wat dubbelzinning ;)

Mistery 23-06-2004 20:30

Quote:

Euh :rolleyes: , ik hoop dat ik hier niet goed lees... :rolleyes:

Hoe kan je nu klagen over Bas, dat hij niet sneller is dan z'n teammaats????
Hij rijd ten eerste steeds met over volle benzine tanks om race settup's te testen voor zondag. Z'n wagen is dan ook een rijdend laboratorium, aangezien ze iedere keer opnieuw evo's testen op Bas z'n wagen, terwijl de vaste piloten enkel met materiaal rijden dat al getest is en dus betrouwbaar(der) zou moeten zijn.
En als top of de bill, Bas heeft het de eerste vrijdagen moeten stellen met een chassis anno 2003, waar dan nog eens een probleempje mee was.
Pas sinds Canada heeft Bas een gelijkaardig chassis als de vaste piloten! :) En je ziet direct de gap verkleinen tussen hem en Brunni. ;)

Denk er om, Bas is en blijft momenteel TEST- en reservepiloot. Als TEST piloot verwacht men dan ook geen sherpe crono's van hem, hij moet dan ook vooral zeer goede feedback geven. En dat doet hij dan ook, want Stoddard is meer dan tevreden van onze landgenoot. ;)

Het komt misschien 'uit eigen hoek' , maar als je (zoals Bas) jezelf 'de beste piloot ter wereld' durft te noemen, dan zal je (in Bas zijn geval) toch uit een ander vaatje moeten tappen... Tja, wij Belgen, we willen zo graag een landgenoot in de F1, net zoals onze noorderburen ook Verstappen willen zien racen..., maar als Bas in de F1 geraakt, dan is het alvast op centen (gokcenten, bwa... die zijn vuil...) en zeker niet enkel en alleen op 'kunst', want dan hadden we al lang ene Marc Goossens ook al aan een f1 stuur zien draaien (Dank u, Meneer 'de pers', om deze persoon zijn F1 debuut te verhinderen :no: )

Nicki_Mks 23-06-2004 20:47

Quote:

Originally posted by Mistery
Het komt misschien 'uit eigen hoek' , maar als je (zoals Bas) jezelf 'de beste piloot ter wereld' durft te noemen, dan zal je (in Bas zijn geval) toch uit een ander vaatje moeten tappen...
:D :D :D Touché...

Belle 23-06-2004 20:50

Quote:

maar als Bas in de F1 geraakt, dan is het alvast op centen (gokcenten, bwa... die zijn vuil...) en zeker niet enkel en alleen op 'kunst', want dan hadden we al lang ene Marc Goossens ook al aan een f1 stuur zien draaien (Dank u, Meneer 'de pers', om deze persoon zijn F1 debuut te verhinderen )
Awel, das nu ne keer gezegd sé! :worship:

Want dat heb ik toch altijd heel jammer gevonden, dat Marc z'n F-1 debut moest missen wegens geldtekort... 'It's their loss' zeg ik daarop...

All times are GMT +2. The time now is 01:54.