![]() |
Forza Minardi
Guess what ...
dit verdient een topic ... Forza Minardi :D |
Idd, T beste wat ik gezien heb sedert maanden in F1 -> minardi die punt nemen ! en dan nog door Baumgarter. Degene waar ik het eigenlijk niet van verwacht had. Tof dat regelmaat ook beloond wordt.
|
Eindelijk scoren ze nog eens punten. Minardi kan dat geld zeer goed gebruiken.
Ik had eigenlijk liever gezien dat Bruni dat punt scoorde. |
Re: Forza Minardi
Quote:
De nieuwe sponsor (goldenpalace.com) heeft direct een mooi entree gemaakt bij Minardi. Trouwens die goldenpalace.com is een amerikaanse goktent, misschien heeft het ganse team zondag avond ff free aan de roulette mogen draaien... :D als beloning voor het puntje... Hopelijk komt er snel een 2e puntje.... |
Voor dat tweede puntje zullen ze moeten wachten tot in spa ;)
|
Quote:
|
Re: Re: Forza Minardi
Quote:
en ik dacht dat het voorlopig alleen voor Canada was :confused: en eerlijk gezegd had ik liever gezien dat Bas in die wagen zat :+ |
Re: Re: Re: Forza Minardi
Quote:
Quote:
Als je dit leest, KAN er wel degelijk heelwat uit de boom gaan vallen :) ;) , nu maar hopen dat het ook zo gaat zijn... |
Re: Re: Re: Re: Forza Minardi
Quote:
|
dat ziet er goed uit voor de rest van het jaar, maar ik zou niet te veel hoop zetten op een deelname van bas in spa, kwestie van een ontgoocheling te vermijden
alleszins een goed weekend voor minardi met het punt en voor bas die eindelijk eens sneller was dan de kopmannen |
Quote:
Hoe kan je nu klagen over Bas, dat hij niet sneller is dan z'n teammaats???? Hij rijd ten eerste steeds met over volle benzine tanks om race settup's te testen voor zondag. Z'n wagen is dan ook een rijdend laboratorium, aangezien ze iedere keer opnieuw evo's testen op Bas z'n wagen, terwijl de vaste piloten enkel met materiaal rijden dat al getest is en dus betrouwbaar(der) zou moeten zijn. En als top of de bill, Bas heeft het de eerste vrijdagen moeten stellen met een chassis anno 2003, waar dan nog eens een probleempje mee was. Pas sinds Canada heeft Bas een gelijkaardig chassis als de vaste piloten! :) En je ziet direct de gap verkleinen tussen hem en Brunni. ;) Denk er om, Bas is en blijft momenteel TEST- en reservepiloot. Als TEST piloot verwacht men dan ook geen sherpe crono's van hem, hij moet dan ook vooral zeer goede feedback geven. En dat doet hij dan ook, want Stoddard is meer dan tevreden van onze landgenoot. ;) |
nu ik het nalees zie ik de dubbelzinnigheid
ik doelde niet op het feit dat bas een ontgoocheling zou worden maar dat wij ontgoocheld kunnen zijn dat bas niet in spa zou kunnen rijden, gewoon owv contract tuurlijk is het schitterend wat bas in indianapolis heeft gedaan, maar mijn bovenstaande post was precies wat dubbelzinning ;) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Want dat heb ik toch altijd heel jammer gevonden, dat Marc z'n F-1 debut moest missen wegens geldtekort... 'It's their loss' zeg ik daarop... |
All times are GMT +2. The time now is 01:54. |