![]() |
B.A.R welcomes JB
|
iets meer uitleg graag? Want zie niet echt veel staan op die website buiten een foto en de titel :s
|
lol FormulaV-JH495
Op de site van B.A.R. staat dat de FIA het contract dat B.A.R. en Button hadden voor 2005 erkend als het enige geldige contract. Het contract van Button met BMW Williams zou niet geldig zijn. Als Button toch van team verandert dan zou hij zijn superlicentie kunnen verliezen, aldus Bernie Ecclestone. Een gerucht doet de ronde dat Button per punt een premie zou krijgen, maar dat B.A.R. tot nu toe nog niks van die premies heeft uitbetaald, misschien dat hij daarvoor het contract wil verbreken? Button zelf zegt dat hij niet voor het geld weggaat, maar om WK te worden. Button WK in een BMW Williams volgend seizoen? Volgens mij gaat hij dan de weg op die Coulthard al jaren bewandelt. |
Quote:
traitor = verrader |
Straf maar ik kan ze geen ongelijk geven. Doch het is een Engels team met bijgevolg Engelse humor dus ik denk dat we het toch met een korrel zout moeten nemen, niet?
|
In ieder geval, de FIA Contract Recognition Board heeft schriftelijk laten weten dat het contract tussen BAR en Button het enige geldige, geregistreerde contract is voor 2005. Frank Williams: in your face!
|
Quote:
Maar als Jenson inderdaad een bindend contract had met B-A-R voor 2005 snap ik toch heel die heisa hier niet hoor :rolleyes: Zal het dan toch B-A-R worden :confused: Ik ben in ieder geval van mening dat zulk een gedoe niet echt bevorderend is voor de sfeer binnen het team en vooral voor de relatia Jenson - Richards |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Lijkt me duidelijk :) |
Quote:
|
Er zullen ponden op tafel moeten komen wil Button bij Williams rijden volgend jaar. Dat is zeker ;)
|
Quote:
BAR is blijkbaar de media zwaar aan het manipuleren. Ik vond het al verdacht dat BAR met persbericht naar buiten kwam en niet de FIA of CRB. Het is een zwaar welles nietes spel aan het worden. |
we zullen het volgend jaar wel zien :D
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 18:01. |