Quote:
Ik denk dat ze eerst Schumi eens moeten laten pitsstop maken ...wat zou dat geven....
|
Ik denk dat een pis-stop eerder op zijn plaats is...allee als de rest nog een kans wil maken
Ik heb een kwartier gekeken en geswitched naar de BBC voor BSB en daar viel héél wat te beleven. Haga die door een vuurzee rijdt en twee teamgenoten die mekaar bekampen tot in de laatste bocht, zonder teamorders etc. ...ja hoor, het bestaat echt nog wel!
Verder heb ik de race terug opgezet als achtergrond en ben ik begonnen met het avondmaal voor te bereiden.
Het is inderdaad niet leuk zo, maar ja daar kan Schumacher en Ferrari niets aan doen. Misschien dat Renault en Williams en Bar tijdens de komende weken nog wel enkele verbetering gaan vinden waardoor de kloof iets kleiner wordt maar verder denk ik niet dat aan de heerschappij van Ferrari getornt zal worden. Hopelijk wel ( en dat is een straffe uitspraak voor een Ferrariman

) want uiteindelijk willen we toch allemaal strijd zien op de baan.
O ja, gisteren moest ik naar Nederland voor mijn werk en tijdens mijn treinrit ving ik een gesprek op ( niet moeilijk met die Hollanders die altijd zo luid praten, alleen Marshal is een uitzondering maar dat is dan ook een Limburger zoals ik maar dan van de andere kant van de streep

) en ze waren bezig over hoe Schumacher gestopt kon worden. Er was er toch één die met volgende oplossing kwam aandraven : ze moeten Ferrari verbieden om een nieuwe auto te mogen bouwen voor 2005 en verplichten met die van dit jaar deel te nemen aan het WK 2005...
Die Hollanders lopen toch altijd voor met alles he