Quote:
Originally posted by Marshal
Is het slechte presteren van JMB niet voor een groot gedeelte te wijten aan de oprichting van GPC? Als ik het nog goed voor de geest kan halen is een groot gedeelte van de JMB engineers en monteurs overgestapt naar GPC.
En ja, doe je sterke uitspraken.........dan zul je daar op worden afgerekend. Zo wordt het spelletje nu eenmaal gespeeld 
Edit: De reden dat de 575 dit weekend iets beter presteerde als de voorgaande wedstrijden is te verklaren door een evolutie die de fabriek heeft laten doorvoeren aan de motors, volgens de franse sites is er sprake van een toename van 20 pk. Meer evoluties zijn op komst.............mag je de conclusie trekken dat de eerste versie van de 575 een kleine mislukking is?
|
Ik wil even verwijzen naar de laatste reaktie op de Fia GT in Magny Cours (6/5/04) waarin ik dit eveneens aanhaal.
Ik blijf erbij dat Bert de verkeerde keuze maakte, het JMB team werd inderdaad uitgehold tijdens het tussenseizoen. Het budget van Siemens was meer dan welkom bij JMB om de twee wagens te kunnen inzetten en dan is de andere wagen nog de snellere.
Misschien toch beter bij Freisinger in N-Gt blijven rijden, dan was ie alvast zeker van goed materiaal. Beide wagens finishen telkens 1 en 2 in de klasse en laten snellere Gt's achter zich.
Maar wellicht was Bert niet op de hoogte van het weggaan van... en het oprichten van dat nieuwe team ?