Thread: GP monaco
View Single Post
Old 23-05-2004, 14:52
BMW E46 V8's Avatar
BMW E46 V8 BMW E46 V8 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Deze post bevat alle chatachtige uitlatingen tijdens de race - Admin Huudo heeft ze samengevoegd om het forum overzichtelijk en kwalitatief op niveau te houden. Met dank voor het begrip. Huudo

Dat was even off topic met de emoticons lol. Maar wat een situatie op Monaco met Sato zijn moter en het ongeval dat daarop gebeurde Fissichella heeft geluk gehad moet ik zegge

*** Ja khoop ook eens dat renault wint ik gun het hun --- maar wel veel opgaves tot nu toe

*** Ja dat wel maar hij reed goed vooraan ik denk dat hij zijn plaats niet wou laten schieten

*** Ja maar ik weet niet wat sato op dat moment dacht dus ja ik ga wachten op de persberichten van sato voor ik zo echt zekerheid heb

*** Ai nee Alonso zwaar gecrashed in de tunnel

*** Ja nu maar hopen dat de tweede renault kan winnen

*** Ik weet het niet op tv vragen ze zicht juist hetzelfde af

*** Schumacher is gecrashed --- wat een race

*** How How vanaf nu vind ik F1 terug interessant ! Kheb me al goed geamuzeerd deze race

*** Ja ik zag hem remmen in de tunnel maar moest dat zo hard ? zijn voorwiel blokkeerde helemaal . En ik vind deze race ook wel super Belle ---

*** Ja ze "veroorzaken" twee crashes in 1 race, de persberichten zullen sappig zijn ---

*** Voor mij mag trulli nu ook winnen --- Als het maar niet Barri is ---

*** Ja Button maakt ook nog kans maar ik denk dat Trulli het niet rap gaat opgeve maar de bar Honda is goed

*** Mja maar er kan nog zoveel gebeuren ! Maar Marcel wat was er gebeurt op de 24 uren van zolder 2002 ? ik was daar niet dus ---

*** Aah ja dit is een gelijkaardig geval --- Deze race is echt wel interessant ---

*** Spannend duel nu ts trulli en Button ---

*** Trulli wint ---- prachtige race

Last edited by Guido; 23-05-2004 at 16:40.
Reply With Quote