Quote:
Deze post bevat alle chatachtige uitlatingen tijdens de race - Admin Huudo heeft ze samengevoegd om het forum overzichtelijk en kwalitatief op niveau te houden. Met dank voor het begrip. Huudo
|
Erg hé dat ongeval! Om maar aan te tonen hoe ver men in de Formule-1 staat qua veiligheid! Zoals Marc zei: die man stapt daar gewoon uit zo'n vrak en wandelt gewoon verder...
Wel leuk om nog eens een spannende F-1 race te zien!
Hopelijk blijven de Renaulkes vooraan... Maar ja, Trulli moet nog een pitstop maken en Schumi haalt snelheid...
*** Trouwens, ik vond echt dat dit ongeval kon vermeden worden. Die rook kwam al een poos uit z'n wagen en dan had hij beter meteen de pit ingereden want het is nogal voorspelbaar dat die motor het gaat begeven...
Allé, dat is toch mijn gedachte...
*** Ja, daar kan ik wel inkomen, maar als je een beetje realistisch nadenkt, dan moet je toch wel beseffen dat je niet ver zult geraken wanneer er zo veel rook uit je wagen komt...
*** Inderdaad...dat lijkt me een goed plan!
En verdorie, Alonso deruit! Tis nie waar!!!!!!
Das echt wel jammer...
*** Ik zal nie veel keus hebben!
Toch straf dat Ralf er weer tussenzit... Maar ik tracht geen vingers te wijzen...
*** Dacht ik ook zo...
En oei oei, z'n wiel eraf!! Wat een race zeg!
*** You took the words right out of my mouth!
Niet dat ik kick op ongelukken, zeker niet, maar ik vind deze race toch wel sensationeel!
*** Ik ben ook heel benieuwd hoe de koersdirectie dat zal aanpakken.
Ik zet nu alles op Trulli!
*** Button wil ik anders ook wel op dat podium zien... Hij verdient het volgens mij!!
Dat zou raar doen, geen rood op podium... Vraag me af hoe Barri het er zal van afbrengen...
*** Dat denk ik ook. Maar aan het Ralf/Alonso incident zal er volgens mij wel een staartje komen...
*** Ik ben content! Maar had nog beter geweest met Montoya op 3de stek... Tja, ge kunt het niet al hebben!
Interceptor, jij springt nu een gat in de lucht zeker??
Greetz,
Belle