waarom zou schumacher het uitlokken dat montoya in zijn gat vliegt met het gevaar zelf uit de race te vallen? nee, achter een safety car rijden is gewoon zeer gevaarlijk, soms moet je alles dichtsmijten, en daar moet je rekening mee houden, volledig montoya in de fout wat mij betreft!
Ok dat je tegen Schumacher bent, maar moet je dan alles wat hij doet afbreken. Het is verdorie de meest sublieme piloot die er tussen zit, en omdat niemand aan zijn niveau kan tillen ga je hem voortdurend zwartmaken. Erken gewoon het falen van de anderen, en zijn suprematie. Barrichello kan dit jaar ook niet aan Schumacher aan, ondanks een gelijke auto, want daarover moeten we niet zeveren, hij mag misschien niet voor schumi eindigen maar wees er maar zeker van dat hij met identiek materiaal rijdt en desnoods doen ze wel een tactische ingreep om hem achter schumi te houden maar dit is nog niet nodig geweest dit jaar.
Voorts heb ik twijfels bij het incident Alonso en R Schumacher, omdat ik dit slechts in de herhaling op het journaal heb gezien, en dus maar één keer heb kunnen zien. Het ging me iets te snel om het te kunnen beoordelen.
Voor de rest een zeer gesmaakte GP die jammer genoeg toont dat monaco geen inhaalcircuit is, dat het niet meer aan de veiligheidsvoorschriften voldoet, en dus levensgevaarlijk is voor de marshalls .. maar het blijft natuurlijk wel zijn charme hebben!
Moeilijke situatie om te zien wat er volgende jaren moet gebeuren met deze stadsomloop! Maar veel toekomst zie ik er persoonlijk niet meer in!
Last edited by Maarten; 23-05-2004 at 22:16.
|