Kijk, ik lees gewoon veel anti-schumacher, en dat hij arrogant is en met de goede wagen rijdt enzovoort, en ik vind dat we toch ook eens mogen laten weten dat hij verdorie een superpiloot is, met alle commotie er rond worden zijn prestaties wel afgezwakt (lees de capriolen die ze met barrichello uithalen), maar het moet wel eens gezegd dat hij sterk rijdt. en dat komt soms te weinig naar voren, dus zeg ik het maar eens

.
ok ik ben wel een schumi aanhanger (fan vind ik een puberwoord

) maar evenzeer grote sympathieën voor renault jaguar en bmw! Dat de beste moge winnen, en als dat altijd schumacher is, so be it ... kan wel saai worden uiteraard!
en @ sennake: gene stress, ik weet wel dat jij ferrari-minded ben, maar ik kreeg gewoon wat algemene indrukken, en daarbij doel ik niet alleen op jouw post, dat schumacher weer als schuldige wordt gezien terwijl dat in mijn ogen niet echt het geval was, ik zal het nog eens moeten zien zeker? maar soit, pacecar rijden is gewoon heel bizar, en een foutje is snel gemaakt, maar je mag ook niet vergeten dat iedere piloot geconcentreerd moet blijven en moet kunnen anticiperen op wat er voor zich afspeelt! voila!
trouwens, het leven van fisichella heeft maar aan een draadje gehangen, even doorschuiven met de neus over de vangrail en ik zou niet willen weten wat er daarna met fisico's hoofd zou gebeurd zijn ...;