Thread: GP monaco
View Single Post
Old 24-05-2004, 12:48
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by airco
Ik weet niet of jij ooit op school recht hebt gehad (al ff geleden waarschijnlijk )
Nee i.p.v. recht koos ik voor doktertje spelen in de biologieles

Toch heerlijk zo'n discussie waarbij we elkaar met feiten en gebruiken om de oren slaan Nog ff, en we zijn het rechtsorgaan van de FIA. Kan alleen maar zeggen: Is er een advocaat in huis om uitsluitsel te geven?

Maar, wij simpele zielen van De paddock, concluderen eigenlijk dat de FIA niet in staat is om zijn eigen regels na te leven c.q. te traag en log is om ze aan te passen aan de huidige gebruiken.

Quote:
Het is in de rechtspraak een algemeen aanvaard principe dat een gebruik sterker is dan de letter van de wet. Ook al staat dat "gebruik" haaks op de letter van de wet.
Mwoah, niet altijd.......een real life Maastrichts voorbeeld.
Wet: het is verboden om een weedplantage te hebben
Gebruik: Elke woonwagen in Maastricht heeft er minimaal één!

Denk niet dat ze de wet ooit gaan aanpassen

Wat wil ik hiermee aangeven, niet elk gevaarlijk gebruik zal ooit legitiem worden..........en persoonlijk vind ik dat gestunt achter de safetycar niet kunnen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 24-05-2004 at 12:55.
Reply With Quote