View Single Post
Old 27-05-2004, 17:21
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Maarten
ik vind het wel moeilijk om over de mens schumacher iets te zeggen ... ik ken hem namelijk niet persoonlijk
Daar ben ik het niet 100% mee eens. Dan zou men hetzelfde kunnen zeggen over Bush en bin Laden (waarmee ik geenszins Schumacher met hen wil vergelijken, om misverstanden te voorkomen).

Wat het Imola-incident betreft: misschien was ik met "juichen op het podium" niet duidelijk genoeg. Ik weet niet meer exact wat en wanneer hij gedaan heeft. Het is tenslotte al 10 jaar geleden en ik heb de beelden sindsdien nooit meer gezien. Ik weet echter nog goed genoeg dat ik toen zo geshockeerd was, dat het zeker over iets meer dan een petje ging. Als ik me niet vergis is het trouwens door zijn actie van toen dat men nu zeer voorzichtig is, en bij het minste de champagne schrapt (bv. Spa '01).

En over Hakkinen: ik zeg zeker niet dat Schumacher de enige "Coldheart" is. Maar er is toch een verschil: kijk bvb. eens naar Senna: die heeft de dag voor zijn dood verdorie de safety-car gecarjacked om te gaan kijken hoe het met Ratzenberger was. En in de auto waain hij stierf had hij een Oostenrijkse vlag klaarliggen om zijn overwinning aan hem op te dragen. Zoiets zie ik Schumacher toch nog niet direct doen...
Reply With Quote