Mooie race gezien, wel de slechtste commentaren gehoord in jaren op VRT: vergisten zich continu van rijders, zeiden op een moment dat Kimi al 2 ronden achter was terwijl hij de laatste was die nog in dezelfde ronde reed op dat moment. Zaten ook even te lachen met Massa dat hij probeerde vaart te minderen voor de bocht door tegen de vangrail te rijden, en dit terwijl ze nog niet wisten hoe het met hem gesteld was. Zaten ook continu te lachen met McLaren terwijl ik vind dat ze een mooi resultaat neer gezet hebben tot verhouding wat ze al gepresteerd hebben. Dat was een journalist van HLN zeker die er bij zat? Die mogen ze aan de kant schuiven hoor.
Wel vond ik enkele leuke annecdotes vandaag in dezelfde krant:
-over MS:" Schumacher als mens? Al even boeiend als een plattelandsdokter"
-over RS:" Hij laat nog liever een tand trekken zonder verdoving dan een vraag met de glimlach te beantwoorden"
-over pitstop RB: "zijn 2de pitstop verliep héééééééél traag"
en "je moest blind zijn om niet te zien dat RB sneller was dan MS , hij leek wel even te proberen maar dat was om de schijn hoog te houden"
-over podium " zelf broer Ralf kreeg een tikje op zijn schouder , leuk voor de foto natuurlijk, dat weet lepe Michael wel, maar Ralf hapte niet toe, toen ze op de foto moesten was de jonge S. er al van onder gemuisd"
Over diskwali van Toyota en Williams: ze zeggen dat ze geen voordeel hebben gehaald uit de andere niet conforme remmen, ewel, waarom lopen ze dan dit risico als het toch geen voordeel heeft? begrijpe wie begrijpe kan.
Duidelijk dus dat alle teams (in uitzondering mischien BAR) het seizoen al opgegeven hebben.
Jammer voor Renault, sterk van Jordan.
Allé, een mooie race gezien, maar als het commentaar nog zo is, kijk ik zonder klank, en neen, ik was nie in de mogelijkheid naar RTB te kijken want moest gaan werken,en was maar om 23u thuis.
Groeten,
Laskaat
|