Dat er met zekerheid omgekocht wordt, zeg ik niet, want ik heb daar geen bewijzen van, maar dat het mogelijk is, ja. Het is een miljardenbusiness. Als je gewoon al een mail stuurt naar de stewards, kan je al veel bekomen. Dan onderzoeken ze dat en de kans is groot dat er een gevolg aan komt.
Maar dat je hier totaal irrelevante gevallen aankaart.

De wissel op het podium was tegen de sporting regulations. Dat is toch niet te vergelijken met een geval als vorige zondag. Toeschouwers in de grindbak? Precies heb ik die GP gemist, want er is noch nu noch vorig jaar een incident geweest met een toeschouwer in de grindbak geweest. Remember, het was de bestuurder van de truck die kwam helpen.
Geloof maar niet dat andere teams een klacht indienden voor die podiumceremonie of voor die toeschouwer, die jij zag, maar de rest niet. En dat de FIA alles in het voordeel van Ferrari beslist. Hmz, dit kadert toch wel perfect in uw credo: de FIA bevoordeelt 1 team. Antwoord dan eens op deze vraag: waarom doen ze dan zoveel moeite om het kampioenschap spannend te maken, om Ferrari te vertragen etc? Bij u lijkt de F1 maar om 1 ding/team te draaien en niet al de andere teams/piloten...
Trouwens, dat van 0.013sec zag ene Biranit Goren van Atlasf1 met zijn eigen ogen op het scherm staan en ik geloof wel dat je hem daarin kan vertrouwen.