View Single Post
Old 19-08-2004, 01:33
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Vandaag mijn twee tickets afgehaald bij de Total in Zolder...........was blijkbaar de eerste want de lieftallige dame achter de kassa wist van niks. Samen maar de post van vandaag doorgekeken en verrek daar zat een aparte envelop tussen met de vrijkaarten en de handleiding hoe die uitgedeeld moesten worden.

Nadat ik mijn papiertje had ingeleverd kreeg ik de twee tickets mee, mijn andere twee tickets kreeg ik helaas niet mee.......die moet ik eigenlijk afhalen in Bastogne. Per tankstation zijn de kaarten afgeteld.........

Dus als iemand nog in Bastogne komt.........daar liggen dus twee vrijkaarten voor de vrijdag. Iemand die ze wil hebben, mail me.......dan stuur ik de bevestigingmail door. Paddockers die lid zijn van de VZW De Paddock genieten voorrang
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote