Schandalig dat ze zoveel voor een parkingplaats vragen, en dan nog te hopen dat het niet regent of je kunt nog aan een plaatselijke boer gaan vragen om je uit het slijk te trekken. Het is overal wel iets maar Spa is toch ieder jaar een ramp kwestie van de fans waar te geven voor hun geld. Zelfs in de F3000 paddock is het niet optimaal hoor. We krijgen de 24u stands zoals ieder jaar. Maar als je weet hoe klein die zijn moet ik geen verdere uitleg geven denk ik. De trucks staan dan ook naast elkaar en dat mag je wel letterlijk nemen er is geen plaats voor een voortent of wat dan ook. Voor we in de F3000 paddock zijn hebben we al vier controles gehad, plus er loopt een vliegende brigade rond die de pitkaarten nakijkt. Heb je geen op zak of zichtbaar staat dit gelijk aan buiten gegooid worden ook voor de pitcrew. Ieder jaar moeten wij gewoon paddockkaarten gaan ronselen bij andere teams om de genodigden te kunnen binnenlaten, op andere circuits net hetzelfde, maar dan zijn het de teams die daar hun thuisrace rijden die niet genoeg kaarten hebben. En zo helpen we mekaar, een geluk dat dit nog kan. Maar ik heb echt te doen met de mensen die langs de draad staan en veel betalen ( te veel ) en eigenlijk niets zien. Je staat in soms erbarmelijke omstandigheden met je voeten in het slijk enz........ Een fritje, zou het geen 3 euro of meer kosten? Schandalig tot en met. Het zijn die mensen, de fans die de F1 laten leven wel deze mensen zouden ze moeten koesteren en geven waar ze recht op hebben. Alé voor degene die gaan naar spa wens ik veel kijkplezier en een leuk weekend, misschien tot daar...........................