View Single Post
Old 29-08-2004, 22:03
alfa155's Avatar
alfa155 alfa155 is offline
De Paddock Rookie

Re: Belgian Grand Prix 2004

Quote:
Originally posted by The Interceptor
Ik begin al volledig in de ban te komen van de GP, eindelijk na twee jaar zal ik nog eens F1 wagens zien rijden ...

Ik wist ondertussen al dat er buiten de F1, F3000 en Porsche SuperCup, ook de Duitse Mini Challenge op het programma staat, maar nu ging ik net nog eens een kijkje nemen op http://www.belgium-grandprix.com , daar staat ondertussen een provisionele timing op, en er is nog een raceklasse bijgekomen, namelijk "Renault Series".
Enkel is het niet duidelijk om welke renault series het hier gaat, weet iemand er misschien meer over?
Meestal wordt het "Renault Series" genoemd buiten één keer "Formula Renault Academy", zou het dan om de Belgische F Renault 1600 gaan? Zou nogal wat zijn voor die mannekes, om in een GP weekend te mogen rijden

Zo zien we weer dat Defourny wel aardig werk verricht heeft om er toch een mooi programma van te maken, zo staan er zondag zelfs 4 races op het programma, hoe lang is dat nog gelden, ik heb het in die 10 jaar dat ik naar F1 ga nog niet meegemaakt hoor!

Zondag 29/08:
9.00u Mini Cooper Race
10.20u Renault Series Race
11.15u F1 Drivers Parade
11.40 Porsche Supercup (10 ronden)
14.00u F1 race (44 ronden)

Door het veranderen van de busstop, en dus het ietsje langer worden van de piste, wordt er gelukkig geen rondje minder dan voorheen gereden, waar ik anders wel voor vreesde.

En dat nu die tickets nog maar snel in de bus liggen
De zondag was iets veranderd het waren alleen de
mini cooper race
F1 drivers parade ze reden veel te snel
porsche supercup
en dan de F1 race

En over een bus we stonden 45 min in de regen de vrijdag.
Reply With Quote