View Single Post
Old 15-09-2004, 22:43
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Re: Ongeval Heydens

Zoals Sennake reeds aangaf is de discussie m.b.t. dit ongeval op gang brengen zonder dat we op de hoogte zijn van alle feiten en gebeurtenissen redelijk zinloos.

Quote:
Originally posted by BMW Beliën
Ook de reactie van de RACB vind ik buiten proporties.
Als alle piloten, die te snel rijden op de openbare weg en daarvoor een boete voor opliepen, hun licentie zouden moeten verliezen, dat er dan nog maar weinig piloten zouden rondrijden op de circuits. Voor namen hoef ik niet ver te zoeken.
Echter de reactie van de RACB op dit ongeval (indien alles bewezen wordt jegens de bewuste persoon) vind ik persoonlijk 100% dik in orde. Coureurs dienen maar eens te beseffen dat hun gedrag een voorbeeldfunctie kan zijn voor anderen. Je geeft zelf al aan dat de autosport wederom in een kwaad daglicht wordt gesteld. Aangezien voorkomen beter is dan genezen moet iedereen gaan leren beseffen dat we met een juist en verantwoordelijk gedrag op de openbare weg dit soort negatieve publiciteit kunnen voorkomen.

Een van de taken van de RACB is promotie van de autosport, mijn inziens laten ze op deze manier zien dat ze op dat gebied goed bezig zijn. Ben niet helemaal op de hoogte van reglementen van RACB Sport maar ze zullen zelfs verplicht zijn om onverantwoord rijgedrag op de openbare weg te bestraffen voor mensen met een race-licentie.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 15-09-2004 at 22:47.
Reply With Quote