Quote:
Originally posted by Miatafred
Allereerst, dankzij Scalle en Speesman (2 piloten die ik leren kennen heb tijdens het weekend van 23 oktober toen we het beste van onszelf hebben mogen tonen achter het stuur van de Uniroyal Fun Cup) heb ik eindelijk de weg gevonden naar dit forum.
Verder, de discussie rond het al of niet objectief zijn van Top Gear is compleet irrelevant; het is juist de sterkte (samen met de karakters vd presentatoren) van dit programma. Door het feit dat ze zo machtig zijn binnen het wereldje kunnen ze het zich veroorloven om een wagen desnoods tot de laatste vijs af te breken, zonder te moeten vrezen dat ze persona non grata worden indien ze de volgende keer de vraag stellen om een nieuw model te testen.
Zeg nu zelf, welk programma is beter, het slaapverwekkende autowereld TV of een weliswaar minder objectief maar oh zo vermakelijker gebracht programma als Top Gear?
Ik droom al jaren van zulk een programma in ons kleine bekrompen landje (ik stel me zelf kandidaat om het te presenteren), helaas zal het altijd bij dromen blijven...
|
Ten eerste welkom op het forum Miatafred !
Verder moet ik je volledig bijtreden in je mening over TopGear ... laat maar komen dergelijke programma's !
Take care !