View Single Post
Old 03-12-2004, 10:42
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Quote:
Tja dan de show............een aanfluiting voor mij persoonlijk. De autosport moet je met en loep zoeken, als er 50 racewagens staan mag je blij zijn. Tuning voor, Tuning na...........dan maar lachen met het koperspubliek van die produkten
Ik ben zaterdag geweest met mijn vader en ik kan deze stelling alleen maar bijtreden. Het is een tuningshow aan het worden maar dan niet het echte tuning - dat trouwens ook minder en minder te zien is in Essen - zoals Brabus, Schnitzer, Carlsson en nog enkele andere, maar die mislukte "Fast en Furious" - types met hun tongpiercing, goedkope tribaltattoo en de bijbehorende geblondeerde bimbo met een afkooksel van Buffalo's aan de voeten. Het is echt wonderbaarlijk om te zien hoeveel volk rond die standjes hangt, sommigen brengen blijkbaar de helft van hun magazijn mee. Wat me nog meer opviel was dat er op de eerste zaterdag niet alleen minder standhouders waren, met als gevolg meer plaats, maar ook minder volk en nog straffer tegen 16u kon je vrolijk overal ronddolen en moest je bijna iemand gaan zoeken om er tegenop te lopen...

Heb toch nog enkele waardevolle dingen meegebracht zoals de dubbele DVD van Faster en de officiële DVD van het WSBK 2004, net als de Minichamps Yamaha testbike van Rossi en de Ducati 998 van Bostrom 2002.

Btw, vonden jullie ook niet dat de vermaarde D&W show maar povertjes was en dat er gewoon teveel geluld werd?
Reply With Quote