View Single Post
Old 30-05-2005, 16:44
lotuzzz's Avatar
lotuzzz lotuzzz is offline
De Paddock Rookie

Pfieuw
Ik was echt niet erg zeker van m'n stuk, en dan nog wat langer op de antwoorden moeten wachten ook!

Ickx had ik vrijwel meteen, ik had het anagram bij wijze van spreken al opgelost toen de foto nog niet geladen was (bij wijze van spreken, want uw foto's laden altijd héél snel )

Die Corvette-vraag leek inderdaad héél makkelijk, toch voor iemand die de Belcar van zo dicht volgt als ik. De 4 vlaggetjes verraadden al de 24u Maar die 'Temsenaar'...
Bouvy en Hahn had ik al rap buitenspel gezet. Wegens niet Vlaams, en wegens geen vaste piloten.
Het ging dus tussen Selleslagh en Vannerum
Omdat er op google niks te vinden was: ik in't Belcarboek gaan kijken (heb alleen dat van '98) en daar stond respectievelijk Grimbergen en Dilbeek
Allebei in het Brusselse dus, en allebei een eindje uit de richting van Temse...
Ik vond wel de website van Vannerum, en daaruit bleek dat zijn zaak (carrosseriebedrijf) ook in het Brusselse gevestigd is...
SRT heeft zijn hoofdkwartier in Merchtem, al meer in de buurt van Temse, én, als je er (of het nu terecht of onterecht is) vanuit gaat dat er een fout in het Belcarboek staat, en dat het GrEmbergen moest zijn ipv. GrImbergen, woonde Selleslagh opeens ook niet meer ver van Temse!!

'k Ben in elk geval blij nog aan de kop te staan, het gezelschap wordt wel zéér select...

Last edited by lotuzzz; 30-05-2005 at 16:47.
Reply With Quote