Héél goed nieuws natuurlijk dat Marc met de Aston gaat rijden in Spa! Dat het de gedoodverfde favoriet is moet ik niet meer vertellen zeker
't Zou me verbazen moest geen van beide fabriekswages winnen eigenlijk.
Tijdens de 24u van Le Mans zat Mike Hezemans even in de studio bij Eurosport, daar ging het ook ff over de etmaalrace in de Ardennen, Mike verwacht de meeste concurrentie van de Astons, maar die scoren toch geen punten voor't kampioenschap (of toch zeker de 2 van prodrive niet), dus dat maakt zoveel niet uit, al willen ze er natuurlijk liever voor eindigen.
Daarna van de Ferrari's, de Maserati's zijn wel snelle wagens, maar het zou Mike (en mij ook wel) verbazen dat die zonder problemen finishen.
Bij AM hebben ze natuurlijk ook al redelijk wat ervaring met de wagens nu. Prachtig resultaat in Sebring. Le Mans ging ook zonder echt grote problemen tot anderhalf uur voor het einde. En laten we natuurlijk Silverstone niet vergeten.
AM zal hier de Corvette wsl zeker willen verslaan, maar dit is natuurlijk geen echt officiele Corvette, daarvoor rijden ze misschien wel de Petit Le Mans race mee, staat als als "tbc" op hun kalender ...
Ik kan in ieder geval al niet meer wachten tot de 24u van Spa, door die examens zal't dan toch wel meer dan twee maand geleden zijn dat ik raceautokes heb zien rijden. Maar de testdag 12 juli pikken we zeker al mee door!