View Single Post
Old 05-07-2005, 00:24
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

't Is in orde

Bij vraag 20 was het mij meteen duidelijk wie de vier kornuiten op de foto waren, evenals het jaartal (hoewel ik er weken over gedaan heb om de tip te ontcijferen, om dan te moeten vaststellen dat ik allang wist dat het tafereel uit 1980 dateerde, allemaal verloren energie )
Het grootste probleem betrof echter de lokatie. In die periode beschikte nog niet elk circuit over een chicane, dus meteen konden enkele lokaties geschrapt worden. Bovendien heeft Jochen Mass een drietal keren niet deelgenomen, dus weeral schrappen. Toch bleven er nog genoeg circuits over om over te twijfelen, met als grootste kanshebber Zeltweg, al is daar het gras veel groener Jarama was ook een van de mogelijkheden, de GP van Spanje telde dat jaar trouwens niet mee voor het WK n.a.v. een akkefietje tussen de rijders? en de FIA, ja toen ook al. Nergens kon ik echter een foto vinden van de Arrows met een oranje pijl op de snoet. Mijn jaarlijks tripke naar Le Mans heeft met gelukkig op het goede spoor gezet, al doken ook daar onverwachte moeilijkheden op. Gewapend met enkele quizvraagfoto's ging ik op zoek naar het standje met de occasie Autohebdo's. Is die toch wel vervangen door een verkoper van verrekijkers zeker Er zijn geen zekerheden meer Niet getreurd echter, boekhandel Chater's vind je daar ook wel terug en in een van de boeken stond een foto die volgens mij voldoende op de chicane van Le Castellet leek, ander jaartal, andere bolides, maar voldoende aanknopingspunten in het decor.
En bijgevolg zijn we een plaatsje naar boven opgeschoven
Reply With Quote