[QUOTE=Bugalfa]
Quote:
Originally Posted by Rohrl-fan
@Bugalfa: Iedereen bij ons in't team heeft zijn eigen spullen, en de mijne zullen tussen mijn stints wel de tijd krijgen om te drogen, niet?
Neemt de droogkast maar mee dan ; Muts en handschoenen die ik met ZTC in de training gebruik rond 11u zijn nog niet eens droog als ik rond 15-16u m'n stint ga rijden ... In een kart hebt ge wel rijwind zodat ge minder extreem zweet dan in een gesloten toerwagen maar toch . Als ge wilt neem ik 2 mutskes en 2 paar handschoenen mee naar Buga morgen . Laat maar weten .
|
Veel hangt natuurlijk af van je helm. Je hebt wel rijwind in de karting, al is wind een groot woord. Als je helm geen goede verluchting heeft, dan moet er al stormwind zijn eer je balaclava ne een stint van een uur nog kurkdroog is. Met een deftige karthelm zal dat probleem al veel minder groot zijn.
Meerdere mutsen en handschoenen zijn zeker goed meegenomen, en meerdere overalls ook, moest je er meerdere hebben. Het is zeker geen must om van alles meer dan 1 item mee te nemen, maar het is hygiënischer en zeker veel comfortabeler.