View Single Post
Old 19-07-2005, 21:03
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Kijk Frederik,

Dries was 1 seconde trager dan de rest. Door de tikken die hij kreeg van onze vriend Jurgen L. werd hij nog trager omdat hij overal de deur moest dichthouden. Dries heeft Jurgen kunnen nemen doordat een andere hem aantikte en hij zo binnendoor kon. Hij heeft niet eens gezien dat het niet Dries was maar een ander die dat deed. Het enige wat moest gebeuren was de boel ophouden en zo de derde plaats veilig stellen. Na de derde tik in 1 ronde is Dries op de rechte lijn op de rem gaan staan om Jurgen L duidelijk te maken dat hij moest stoppen met duwen in de remzones na de rechte lijnen.
Toen kwam 4 man voorbij en had verder strijden geen enkele zin, kijk maar naar de tijden. Rijden met een kart die 1 seconde trager is heeft geen enkele zin. Het spijtige van de zaak is dat de 2 aanwezige marchalls alles gezien hebben maar niet ingrepen. Geen probleem, ook niet veel woorden aan vuilmaken, gewoon stoppen, uitstappen en koffie gaan drinken. Ik denk dat dat het verstandigste was wat er kon gebeuren. Even ging er bij mij een lampje branden van oei oei, daar gaat hij weer toen hij Jurgen L opwachte om revanche te nemen. Gelukkig kwam net op tijd het gezonde verstand terug om de boel in de pits te parkeren.
Ik vrees wel dat BRI terug zal komen om revanche te nemen op een sportieve manier, maar waar en wanneer? Als Calamitas 2 kans heeft om iets te winnen zullen ze zeker proberen dat te verhinderen, niet door te duwen, maar gewoon door te winnen en fair voorbij te steken. Remember Bilzen? 40 minuten jagen en geen één keer tikken!!! Kan niet gezegd worden van u Jurgen L.

Case closed
Reply With Quote