Quote:
Originally Posted by Scapa
Wij hebben 2 jaar geleden op de camping aan Les Combes gezeten voor 2 nachten. Gietende regen toen maar toch best gezellig. 
|
ik trek ook dit jaar weer naar les combes, weliswaar zonder de coninx deze keer, want hij gaat niet mee
dat is het hoogste punt, daar is het risico om meegesleurd te worden in een overstroming al minder groot

ik ga eigenlijk al meer dan tien jaar naar de camping op les combes, lekker zachte weien daar, wel op één van de verste punten van de paddock, maar je hebt altijd de keuze om verschillende wandeltoeren te nemen, en je kan langs een andere weg terugkomen dan je bent vertrokken, zo heb je voldoende variatie
een leuk hotelletje vind je in Hockai, Le beau site, bij réne en robert, criminele gasten, nog echt van den oude stempel maar super lekker eten en democratische prijzen. Bij afrit tien sla je linksaf en dan rechtsaf richting hockai, op het einde van dat baantje vind je op de linkerhoek het hotel, ik vrees wel dat het al zal volzitten voor dit weekend maar je kan altijd proberen
ciao
maarten