Quote:
Originally Posted by strepper
GLPK is niet klaar voor een wedstrijd als de deze .
1. verkeerde bandenkeuze bij de start, kan ik inkomen waren niet de enige.
2. wagen komt eerste maal binnen wagen kan en gaat niet omhoog voor wisselen banden. oorzaak de luchtfles was nog niet opengedaan.
3. de diskwalificatie, als je het al eens voor hebt gehad doe het dan geen twee keer he het is hier wel FIA en geen Belcar.
|
Anthony heeft met de startbanden (door de fia gemarkeerde banden waarmee ze de start moesten nemen) in de kwalificaties een spin gemaakt, waardoor de banden niet meer echt goed genoeg waren om te racen. Gelukkig voor hen regende het tijdens de start en konden ze op wets vertrekken, wat ze volgens mij toch ook gedaan hebben? Verkeerde bandenkeuze is dat toch niet? Ik geloof dat slechts een stuk of 5 wagens (waaronder signa) op slicks of inters verkeerdelijk hadden gegokt.
Of het nu een 24h-race was of een gewone fia-gt race, de luchtfles vergeten te openen is erger voor een gewone race hoor. Als je tijdens een etmaalrace 1 keer bijvoorbeeld 20 seconden verliest is er niets gebeurt hoor! Maar ja, professioneel is anders natuurlijk.
Ook dat met die datarecorder doet wel wenkbrauwen fronsen. Ofwel redeneren ze eerder van: een goed resultaat is belangrijk, als er achteraf gediskwalificeerd wordt, daar kraait toch geen haan naar....