Quote:
Originally Posted by strepper
GLPK is niet klaar voor een wedstrijd als de deze .
1. verkeerde bandenkeuze bij de start, kan ik inkomen waren niet de enige.
2. wagen komt eerste maal binnen wagen kan en gaat niet omhoog voor wisselen banden. oorzaak de luchtfles was nog niet opengedaan.
3. de diskwalificatie, als je het al eens voor hebt gehad doe het dan geen twee keer he het is hier wel FIA en geen Belcar.
Bij GLPK heb ik ook wel mijn bedenkingen in de Belcar en meer ivm met de 24 uur.
Ik moet zeggen dat de Viper tijdens zijn eerste stint toch wel lang buiten blijft. Volgens mij is daar ook iets aan de hand.
|
Bedenkingen?? Eén van de sensors aangebracht door de FIA meet de onderdruk in de Airbox. Die onderduk kan er alleen maar komen als de motor in toeren wordt gejaagd en aan de ingang van de airbox een restrictor zit. Haal die restrictor weg , en er is een ZEER merkbare vermindering van de onderdruk in de airbox. Gevolg: meer lucht voor de motor, meer vermogen!!!
Eén keer de stekker vergeten, ok, twee keer.... Verhaal van de ezel....!!! Leg dat maar eens uit aan je sponsor...!!!
Viper en belcar. Mij is al opgevallen dat de laatste belcar races de controles om te lachen zijn, vb :"gesloten wagenpark in de box" hahahahaha!!!
In de belcar blijft de viper de "vette" moeiteloos volgen en in spa (fia gt) kwam er geen viper ook nog maar in de buurt.
Zou nie slecht zijn dat die viper is binnenste buiten gekeerd werd, of is het Paul Kumpen ( RACB lid) die dit tegenhoud???