View Single Post
Old 01-08-2005, 21:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

@936lover,

Met insinuaties zijn we niet zo blij op dit forum

Wat betreft de volgende quote in de persbabbel van GLPK:
Quote:
Jorge Segers, teammanager: Het lijkt erop dat wij geviseerd worden in dit kampioenschap en men heeft nu eindelijk iets gevonden om ons op af te straffen.
Ik begrijp perfekt waarom de blauwe blazers van de FIA jullie aan het viseren zijn. Of ik het goedkeur is wat anders De volgende gedachten-gang kon weleens een reeële optie zijn:

(Mogelijke) Acties uit het verleden zijn bepalend voor de beslissingen van vandaag. Stel je eens voor, je bent in 2003 lid van de Technische Commissie van de FIA GT. Op een dag krijg je die supersnelle maar ietwat minder betrouwbare Viper onder je neus van Force One Carsport. Jij, als lid van de TC, kan niets ontdekken maar het geroezemoes in de pits omtrent deze wagens is niet van de lucht. Wat zou die dekselse Hezemans met die wagen hebben gedaan? Hoe dan ook, als lid van de TC, kan jij je vinger er niet op leggen.

Time-transfer to 2005. Hee, verrek........die "dekselse" Hezemans doet weer mee. Ditmaal met een nieuwe verse partner, GLPK geheten. Als lid van de TC heb je nog een "onbetaalde rekening " openstaan met Hezemans. Onder het motto: "ik zoek en zal vinden" gaan we dan maar eens die C5-R onder loep nemen. Het minste of geringste is voldoende om de "rekening" met Hezemans te vereffenen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote