Quote:
Originally Posted by Petter-Jån
Anthony heeft met de startbanden (door de fia gemarkeerde banden waarmee ze de start moesten nemen) in de kwalificaties een spin gemaakt, waardoor de banden niet meer echt goed genoeg waren om te racen. Gelukkig voor hen regende het tijdens de start en konden ze op wets vertrekken, wat ze volgens mij toch ook gedaan hebben? Verkeerde bandenkeuze is dat toch niet? Ik geloof dat slechts een stuk of 5 wagens (waaronder signa) op slicks of inters verkeerdelijk hadden gegokt.
Of het nu een 24h-race was of een gewone fia-gt race, de luchtfles vergeten te openen is erger voor een gewone race hoor. Als je tijdens een etmaalrace 1 keer bijvoorbeeld 20 seconden verliest is er niets gebeurt hoor! Maar ja, professioneel is anders natuurlijk.
Ook dat met die datarecorder doet wel wenkbrauwen fronsen. Ofwel redeneren ze eerder van: een goed resultaat is belangrijk, als er achteraf gediskwalificeerd wordt, daar kraait toch geen haan naar....
|
Thanks Petter-Jan om GLPK Carsport te verdedigen. Over het niet opendraaien van de lucht flessen is er niks van waar. Waarom zijn we dan anders 2andere gaan halen achteraan de box? Er was een probleem met de luchtflessen in onze pitkar. Na deze pitstop hebben ze het probleem opgelost.
@Stepper: u gedrag ten opzichte van verschillende teams en piloten na bepaalde raceweekends zijn echt niet geliefd. Teams en piloten kunnen dit echt niet hebben en als u zo blijft doordoen, denk ik, dat De Paddock zal gaan ingrijpen.
Mvg...