View Single Post
  #39  
Old 02-08-2005, 23:23
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
We maken het nogal bont hier.............de volgende press release kwam op hoge poten binnenrollen:


Quote:
Als aanvulling op onze vorige press release, omdat we danig veel aanvragen krijgen voor meer uitleg melden we nog even dit.

Toen de wagen nog steeds in het gesloten wagenpark stond en werd vastgesteld dat de FIA datalogger niet had gewerkt, hebben wij voorgesteld aan de FIA om onze volledige data ter beschikking te stellen. Wij werken met een datasysteem dat nog veel meer info biedt dan de meetinstrumenten geplaatst door de FIA.. Men wilde hiervan echter geen gebruik maken.

De FIA datalogger heeft tot doel de prestaties van de wagens met elkaar te kunnen vergelijken op basis van de gemeten waarden (en zo de gelijkheid tussen de wagens voor de toekomst trachten te behouden). Deze gegevens zeggen weinig over de conformiteit van een wagen. De airbox test waarmee men kijkt of een wagen al dan niet conform is hebben wij na de 24U van Spa zonder enig probleem doorstaan. Deze test, die bij de meeste teams eens sporadisch gedaan wordt, hebben wij dit jaar al een keer of 15 moeten doorvoeren en nooit hebben wij deze gefaald.

Ten tweede is er nog het feit dat ongeveer de helft van de wagens aan de start van de 24U van Spa Francorchamps niet beschikte over een FIA datalogger. Het gaat hier om de wagens die niet aan het volledig kampioenschap deelnemen en sommige hiervan wel punten konden scoren voor het kampioenschap.

GLPK Carsport beschikte voor deze wedstrijd over een zeer goede reputatie en wij betreuren het ten stelligste dat wij dergelijke mate geviseerd worden door enkele individuen.

Blijkbaar wordt onze aanwezigheid in het kampioenschap door sommigen niet geapprecieerd en wij gaan daarom met onze partners de mogelijkheid bekijken om voor het verdere seizoen in een ander kampioenschap te betwisten.

Wij geven toe dat door een menselijke fout de datalogger deze keer niet aangesloten was tijdens de race. Maar de datalogger was dus wel aangesloten tor en met de warm-up. Dit betekent dat tijdens de kwalificaties etc de data wel ter beschikking was. Wij wijzen er nog eens op dat voor Monza (de eerste race van het seizoen) ons geen enkele fout trof want de toestellen waren ons toen nog niet ter beschikking gesteld. Het feit dat er in sommige persberichten gesuggereerd wordt dat wij ooit een vermaning hebben gehad is dus helemaal niet aan de orde, daar wij alle wedstrijden met de FIA datalogger hebben gereden. Een eenvoudige controle door de FIA voor de start zoals dit ook steeds gebeurd in de ALMS had alle problemen kunnen vermijden. Hiermee willen wij de fout niet van ons afschuiven, maar iedereen moet in dit geval zijn verantwoordelijkheid nemen en niet alles naar één kant schuiven. Wij hebben immers niet de mogelijkheid om te kunnen controleren of de FIA datalogger al dan niet functioneel is

press release GLPK Carsport
Het is een press-release De volgende zin:
GLPK Carsport beschikte voor deze wedstrijd over een zeer goede reputatie en wij betreuren het ten stelligste dat wij dergelijke mate geviseerd worden door enkele individuen.

GLPK had zeker/wellicht een goede reputatie, Carsport zeer zeker niet. Bij een "fusie" komen de lijken meestal later uit de kast. Dit is er eentje
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 02-08-2005 at 23:35.
Reply With Quote