Quote:
Originally Posted by Thomaske_GLPK
In beroep gaan heeft echter niet veel zin want ja, niet aangesloten is niet aangesloten hé. Natuurlijk voel je je er niet goed bij als je team na zo'n zware wedstrijd gediskwalificeert wordt maar ik hou me recht aan het feit dat GLPK Carsport voor mij nog altijd het vierde is gëeindigd.
Mvg...
|
Sympathiek antwoord.
Laten we even terug down to earth komen mbt de diskwalificatie van de GLPK Corvette want Feit & Fictie de grens is hier lijkt me flinterdun.
Maar GLPK is dus gediskwalificeerd en hun reactie hierop lijkt me erg onsportief overkomen...Is dat de spirit van een sportman ???
Zich geviseerd voelen...Oké daar kan ik inkomen maar tussen voelen en of het echt waar is is weer die grens Feit/Fictie...
GLPK beraad zich over een eventuele terugtrekking uit het FIA GT kampioenschap...
Dat zou juist toegeven zijn aan diegene die GLPK viseren...
Analoog : Wegblijven uit Londen na de Terreuraanslagen is ook toegeven aan diegene die de onze democratische vrijheden viseren...
Voor mij rest me aan GLPK maar een advies: Go out there en vecht voor die overwinning; vechten tegen (vermeend) onrecht !!! Laat zien dat wij Belgen ons niet laten kleineren door een paar FIA officials (als dit al het geval mag zijn)
Maar: is GLPK wel een waardige Vlaamse Leeuw of is Limburgse Wezel die zich liever terugtrekken in het eigen Zolder (wat gezien de affilatie Kumpen/GLPK/Zolder/24u enigsinds te begrijpen valt) maar toch een merkwaardige reactie die ik kon optekenen van Kumpen nog voor de Finish in Spa. Hij liet al uitschijnen dat hij de Dubbel Oschersleben/Zolder niet zou rijden...Toch wel een beetje een contradictie met de kreten die ik GLPK bij aanvang van hun Corvette avontuur liet optekenen waarin men zeker de Dubbel zou doen.
En nog opmerkelijk. Bert Longin gaat zeker de dubbel doen én Kumpen eventueel niet...(Dat is het verhaal van die affilatie)
Als we even Extrapoleren... Volgens mij zijn het de sponsors langs Kumpen/GLPK die eerder de Limburgse Wezels zijn en Bert Longin de Vlaamse Leeuw...
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat Longin FIA GT niet wil verderzetten.