Vraag 34 was voor mij een makkie. In de zoektocht naar andere F1 vragen voor deze kwis was ik al eens een foto van dat incident met Mansell tegengekomen, maar dan vanuit een ander standpunt. Was dus ff checken en bingo.
Vraag 33 was me wel wat anders. Wagen en jaar was snel gevonden. De rijder was al moeilijker, maar als ik wat inzoomde op de foto kwam ik toch tot de constatie dat het Schumacher moest zijn. Maar dan het circuit. Lang getwijfeld tss Autopolis (een circuit dat ik eigenlijk totaal niet kende

) en Mexico City. Ik dacht dan ook via de kleur vd curbs uitsluitsel te kunnen doen. Maar ik vond van beide circuits maar weinig foto's, en zeker niet met die kleur van curbs. Dan nog maar eens DTM Race Driver 1 gespeeld waar Mexico City ook inzit. En de kleur vd curbs in het spel leken nogal hard op die vd foto, dus maar op Mexico gegokt, en zo ook verkeerde resultaat vd race, maar nog 8/10 dus, wat ik best vind meevallen.
Nog steeds 15e, en die plek moet ik wel kunnen vasthouden precies. Kloof naar 14e is toch al groot en heb ook wat voorsprong op nr 16. Maar mag toch geen grote steken meer laten vallen denk :s