Quote:
Originally Posted by Bugalfa
Niet schrikken als Alfa in 2006 plots niet meer mee doet ; 159 ontwikkelen is te duur, 147 kan vanalles uit 156 worden overgeënt maar de 147 is 2007 fin de carrière . Ze zouden wel eens het wtcc-programma kunnen schrappen uit financiele overwegingen en alzo BMW een pak glans ontnemen omdat ze de gezworen vijand niet hebben hoeven verslaan...
159 straatversie lancering in de showrooms is weeral uitgesteld vandaag en aan een raceversie is geeneens begonnen...
|
Ik vond het leuk dat ik met Couto als 5e Alfa in Macau gelijk heb gekregen... Dat het er meer en meer op begint te lijken dat ik met bovenvermelde tekst gelijk heb vind ik niet zo aangenaam...
Alle respect voor Seat, maar de rol van BMW-challenger overnemen lukt misschien, de traditie van Alfa hebben ze niet in Toerwagens... Ik zou ook dezelfde mening toegedaan zijn moest Seat of wie dan ook de challenger van Alfa worden ipv BMW . Toerwagenraces zonder Alfa of BMW missen een nostagische aantrekkingspool .
Ik heb nog een sprankeltje hoop dat we er allemaal naast zitten en ik haat het moest blijken dat ik't 13-9 bij 't rechte eind had .