Nadat ik foto's heb laten nemen van de Xsara WRC van Heller (zie elders op dit forum), heb ik mijn Subaru WRC ook maar voor de lens gezet. Het is een Tamiya-kit met decals (555) van Rennaissance.
De maquette is ook zelf gemaakt met een rotsblok gevonden in de tuin,schuurpapier (waterproof 1200) voor het wegdek,boompje en gras van een grasmat uit de treinwereld en tenslotte een afvalplankje op maat gezaagd om de hele santeboetiek op te monteren.Daarna nog afgewerkt met wat keitjes uit één of ander tuincenter.Als laatste heb ik deze maquette nog wat voorzien van wat modder door er met de airbrush eens lichtjes overheen te spuiten.
Ook de wagen zelf heb ik voorzien van een laagje smurrie.
Ziehier het resultaat :
Ik wil ook nog graag een tip van de sluier oplichten van een ander project waar ik een tijdje geleden mee begonnen ben:
nml De Subaru WRC "RIPCURL" van P. Snijers uit de Haspengouwrally van 2003. Zie hier een paar foto's :
De rolkooi staat er los op om te passen en de transmissietunnel is bekleed met een hitteschild (waar zilverpapier van een pakje sigaretten al voor kan dienen). Ook de velgen zijn al gespoten. Ik hoop dit project binnenkort verder af te werken.Net zoals onze vriend Sennake ben ik ook met meerdere projecten bezig.
Grtzzzzzzz Nismo