View Single Post
Old 14-11-2005, 14:32
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Bramzel
Nou moet iemand me toch uitleggen waarom Balzan (als dit waar is) wél een fabriekswagen krijgt en Coronel niet. Heb geen hoge pet op van die Balzan, en als hij al een fabriekswagen krijgt zou ik toch zeggen dat Coronel op z'n minst d'r ook wel een zou moeten hebben.
Ik heb mijn twijfels over Balzan en een fabrieksauto in het WTCC omdat SEAT afgelopen weekend namelijk haar line-up bekend gemaakt. Het is dus onlogisch dat SEAT over een tijd nog een rijder bekend maakt. Bovendien is 6 fabrieksauto's al veel.

Zou het niet kunnen zijn dat Balzan een officiele SEAT Italie wagen gaat besturen in het Italiaanse toerwagenkampioenschap en tevens misschien een deel van de WTCC gaat rijden?

En het is inderdaad jammer dat Coronel geen officiele fabriekswagen ter beschikking krijgt. Als persoon mag ik hem niet echt maar als coureur heeft hij naar mijn mening opnieuw bewezen de beste privateer te zijn. Misschien heeft SEAT ook liever dat hij privateer blijft zodat hij de titel binnen kan halen? Wel raar dat iemand als Colciago zich als "pro" in moest schrijven en Coronel niet.
Reply With Quote