Thread: Btcc 2006
View Single Post
Old 24-11-2005, 21:58
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by gwyllion
Wie zou de 2de piloot bij Seat naast Plato?
op diverse forums wordt van Turkington verwacht dat hij naar seat zou verhuizen.. (of tewel rijdt btcc volgend jaar niet in de btcc en gaat plato naar s racing in de btcs )
seat gaat volgens mij volgend jaar een grotere rol in het kampioenschap spelen dan dit jaar wanneer ze van die wtcc leon's gaan inzetten.. amaai als ge ziet hoe die machine al meerijden in de wtcc
natuurlijk gaan ze voldoende concurentie krijgen van de honda's uit team dynamics en natuurlijk de vauxhall's..

Chilton an Giovanardi naar vxr lijkt me wel leuk,Giovanardi ben ik benieuwd naar hoe hij zich gaat aanpassen aan het btcc, plus heet aanpassen naar vauxhall wat mlet een hatchback rijdt...dan is er nog Chilton,als je ziet wat hij vorig jaar heeft gepresteerd !! 6 van de 30 races niet rijden,toch nog 5de worden in het kamioenschap, en 4 van de 26 races wat hij heeft gereden gewonnen en dat in de civic waar hij in 2004 ook mee had gereden.. nie slecht volgens mij !! (ik zal blij zijn wanneer die 2 officieel bij vauxhall worden aangekondigd )

dan is er ook nog..
Proctor,meschien ken je hem wel hij reed met een astra coupé,in het begin met dezelfde livery als rob collard er mee reed en op hetlaatste had hij hem blauw geverft... zijn astra coupé zal vervangen worden door de civic waar chilton dit seizoen heeft mee gereden.
http://www.motorsportvision.co.uk/ne...sp?NewsID=1147
Reply With Quote