View Single Post
Old 02-12-2005, 22:54
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by MFahrer
Trouwens...

Veel teasers... weinig uitgebreid report hoor jongens!

Geduld is een mooie deugd... maar da's zo saai hé!

G.
U vraagt, wij draaien. Een iets uitgebreider verslag dan maar, vooral fotografisch. Ik hoef mijn materiaal immers niet te censureren.

Er lag sneeuw in Essen, en nog behoorlijk wat.

In de eerste hal schitterde Mercedes vooral door hun afwezigheid met een eigen stand. Jammer, maar Audi lost het mooi op door met een flink grotere stand uit te pakken. Op hun stand stond overigens de Audi R8 in LeMans 2005 livrei. Ik liet me versieren om deze foto te maken.

De tentoonstelling over "die Grüne Hölle" was wel ok, maar qua aankleding stelde het zoals gewoonlijk niet veel voor. Vooral veel groen en nog meer dennen, met daartussen de auto's. Voor mij nog altijd één van dè auto's allertijden:

en ook de Cossie dan maar op de gevoelige chip gelegd.

Ah ja, we hebben ook geslot. Niet 1 keer, maar zelfs 2 keer. Op deze wel erg grote baan was het voor de 2de keer dat we reden. En het is waar, Sennake draaide een sneller rondje dan ik, maar wat moest ik doen? 2x winnen ging toch niet - de eerste won ik en heb er zelfs een Dekra klakske aan over gehouden - want we moesten samen nog naar huis. Dan kan de sfeer maar beter goed blijven. De eerste koers was op een veel kleinere baan en naar verluidt met een magnetisch systeem dat de auto's er niet konden afvliegen... tja, je kan niet alles hebben nietwaar, maar het deed ons wel de bedenking formuleren dat als we 6 uur op zo'n knopke moeten duwen, we wel stijve vingers zouden krijgen.

Meer naar het einde toe, was ik blij deze Maybach Exelero te zien. Over schoonheid kan je natuurlijk twisten, maar het blijft wel een uniek stuk speciaal gemaakt in opdracht van bandenfabrikant Fulda.

En wat was dat nu met die Honda stand. Wel, ik heb jaren met een Honda Accord gereden en ben daarna overgestapt op PSA productjeus (Citroën en Peugeot) Deels omdat Honda geen diesels had toendertijd en deels omdat ze een erg slappe periode gekend hebben qua de diverse ontwerpen van hun wagens. Maar het tij lijkt gekeerd. De nieuwe Accord is zeker mooi en de nieuwe Civic zoniet nog mooier. De achterkant is voor interpretatie vatbaar, akkoord, maar de voorkant en het interieur/dashboard zijn bloedmooi. Dus iedere keer als we aan de Honda stand voorbij kwamen, móest ik er gewoon even gaan inzitten. De dagen van de 307 zijn geteld... Kan ook moeilijk anders, kijk maar naar de tellerpartij. Mooi, toch?

Last edited by Guido; 02-12-2005 at 23:40.
Reply With Quote